Hva gjør dere i kveld?:)

sandra 22

Gift med forumet
Ja hva driver dere med denne lørdagen??

Jeg og småen er hjemme alene for mannen er i utdrikningslag...
Småen har vært syk hele uken så vi kommer oss ikke ut av huset heller..Dessuten kjenner jeg det sakte men sikkert snike seg på en forkjølelse her også:( blææææ...

Om 14 dager skal vi i bryllup så jeg hadde egentlig planer om og lage et magebelte til kjolen jeg skal ha på, men hvor er energien min blitt av???Kjedelig og ha det sånn...Føler meg mega lat:(

Walking dead maraton:dance011

Elsker den serien!! Beste av de beste, sesongstart i usa igjen på søndag, så da blir det full downloading! :D Gleder meg :D

Vi har spist hjemmelaget pizza, nå er det bare sofa daffing resten av kvelden frem til leggetid :) Minste jenta er komt i seng, og storebror skal snart i seng :)

Ganske sleten i dag, så har sovet masse! Klarte å rekke butikken da, så har kjøpt maling til gynge-elgen i håp om at vi skal gjør den ferdig i løpet av helgen ;)

Vesla og jeg har vært ute å handlet gardiner og div til vår nye leilighet. Så nå sitter vi å ser på varene og tenker at det blir fint nå det kommer opp, bare ikke nå;-)
Må vel ha noe å gjøre i morgen ! Ellers så ser vi på film og bare later oss. Venter på mannen som snart er ferdig på jobb.

Blir total avslapning med noe go mat og film :) Må vell også bake en kake til mamma i morgen siden det er morsdag :)

Slapper av :) er ikke helt frisk selv..... :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi har spist og koset oss sammen i hele dag. Shoppingturbog kafé, nå er bekkenet gått i vranglås... Ellers så er jeg sur på mannen som absolutt skal sitte å se på star wars! :P vurderer å gå å legge meg snart.. :)

Back
Topp