Hva gjør dere i kveld?

MiaDenPia

Elsker forumet
Her har vi besøk, mulig mannen skal en tur ut med folket, selv er jeg ikke helt sikker ennå om jeg orker/gidder:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har vært på årlige sommerfesten med familien min. Nå er det sofa og tv mens mannen er reist ut for å fiske;)

Venter nr 3 4. August:)

Vi har vært ute i hagen i hele dag. Barna har badet i bassenget og spist masse is. Så har vi fikset i hagen og grillet:) nå har jeg vasket huset og mannen tar å vasker bilen innvendig og utvendig:) så snart skal vi slappe av!

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Sett enda på jobbet og vente på at kl skal blir 22.30 slik at æ komme mæ hjæm tel samboeren min som er hjæmme å håll på å lage hjemmelaget pizza :D

Etter at sønnen vår la seg har vi spist en middag kun for oss voksne. Feirer bryllupsdag i dag, og tenkte det var hyggelig med en middag i fred og ro ;) Nå har mannen akkurat masert beina mine, for andre gang siden vi møttes. Holdt på å sovne av det, så nå er det nok snart senga :) Blir ikke sene kvelder om dagen..

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Etter at sønnen vår la seg har vi spist en middag kun for oss voksne. Feirer bryllupsdag i dag, og tenkte det var hyggelig med en middag i fred og ro ;) Nå har mannen akkurat masert beina mine, for andre gang siden vi møttes. Holdt på å sovne av det, så nå er det nok snart senga :) Blir ikke sene kvelder om dagen..

Gratulerer med bryllupsdagen!!!

Her glemte vi tiden og gav gutta middag altfor sent. Eldste har medisiner som må tas en time etter siste mat/drikke, så plutselig gikk hele kvelden til legging-først mini og så han. Var ikke ferdig før kvart på 10. Så nå spiser jeg noen moreller og planlegger å legge meg:-)

Gratulerer med bryllupsdagen:)

Sånt som skjer, har også opplevd att ting har blitt forsinket her i hus:) Høres herlig ut med babyteppe, også er de så fine de hjemmelaga synes jeg:)

Her er det montering av hyller enda :-P vi vil bli ferdig med mest mulig i dag så vi kan slappe mere av i morgen. Men begynner å bli bra sliten nå, og ikke akkurat enkelt å labbe rundt med elefantføtter heller :-P De værker.....

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Jeg har vært en tur hos mamma idag, mens mannen har vært på vannet med en kollega :) så var det hjem å spise middag, før vi flytta litt kommoder osv fra gangen og inn i stua :) blei kjempe fornøyd !!

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Har ei venninne/ slektning på besøk fra Bodø, og har Jabber hele kvelden med henne :) gubben og barnet er dratt på hytta, så dette er min husmorferie før babyen kommer :P

Høres veldig koselig ut:) Nå er folket dratt til byen, valgte å være hjemme å slappe av, var på konsert i går, og i morgen kommer jr hjem fra farmor og farfar, så da blir det action i huset igjen:) så da er det godt å få ladet litt først synes jeg:) har blåst over heimen, og fått i meg litt nattmat så nå er det straks kvelden:) mulig litt surfing først, fort gjort med disse dagens mobiler:)

Back
Topp