Anki89 Elsker forumet Oktobermirakler 2013 8 Mai 2013 #3 Ligger strak ut på sofaen! Vært en lang dag så snubler vel i seng snart. Nå er det lang helg! God helg alle!
Ligger strak ut på sofaen! Vært en lang dag så snubler vel i seng snart. Nå er det lang helg! God helg alle!
Lumal Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013 8 Mai 2013 #5 Ligger rett ut på sofaen, er kjempe sliten, så blir vel en tidelig kveld
Frosk Glad i forumet Oktobermirakler 2013 8 Mai 2013 #6 Jeg ligger også på sofaen, venter på to venniner som skulle komme en tur (egentlig for en time siden) men ennå ikke kommet, og jeg vil egentlig legge meg snart! det blir jo så seint!
Jeg ligger også på sofaen, venter på to venniner som skulle komme en tur (egentlig for en time siden) men ennå ikke kommet, og jeg vil egentlig legge meg snart! det blir jo så seint!
K KatBra Gift med forumet Oktobermirakler 2013 8 Mai 2013 #7 Er sofaen her også. Får vel legge meg snart. Vært tre virkelig ille netter på rad nå med altfor lite søvn.
Er sofaen her også. Får vel legge meg snart. Vært tre virkelig ille netter på rad nå med altfor lite søvn.
L _Lykkeliten_ Elsker forumet Oktobermirakler 2013 Junilykke2018 ❤ Juliskattene 2018 ❤ 8 Mai 2013 #9 Er på vei til hjemplassen min på helgetur venter på ferja nå
arw1 Elsker forumet Oktobermirakler 2013 8 Mai 2013 #10 Ligger på sofan, stappmett etter overspising av pizza!!!
MiniSpire Elsker forumet Oktobermirakler 2013 8 Mai 2013 #12 Har ligget strak ut på sofaen under pleddet og sett på tv og nå er det veldig snart lalletid kjenner jeg
Har ligget strak ut på sofaen under pleddet og sett på tv og nå er det veldig snart lalletid kjenner jeg