Hva gjør dere i kveld?

*TuttiFrutti*

Flørter med forumet
Er alene i kveld så glaner litt på tv mens jeg spiser julemarsipan :) 
Må egentlig jobbe med en skoleoppgave i kveld også, men jeg kjenner at det sviir i lysta!!

Hva gjør dere?

La meg akkurat ned på sofaen etter å ha vært med foreldrene mine på middag.. :-) Og her skal jeg ligge til jeg finner senga mi..

Har akkurat funnet sofaen,tven og taben og skal sitte her å sløve til jeg legger med:-) Er gressenke frem til natt til mandag og i dag har det gått i unger,og når de sov på dagen,vasket jeg hus og når de var lagt vasket jeg golvene som jeg ikke rakk tidligere på dagen..

Skolearbeid her også. Har en oppgave som skal inn til mandag, men jeg har utsatt så lenge. Har en pose smågodt og julebrus på siden her for å få opp motivasjonen :/

ikveld er eg irritert :( har ei jenta på 3 år som ikke vil legge seg. så ha samboer reist ut på byen ( var ute igår også) men bryr seg ikkje om at eg ville han skulle vera heima :( så nå sitte eg bare å syter....

Har hatt besøk av lillesøster og spist god middag! Nå er det bare sofaen resten av kvelden. Har vært så trøtt i hele dag... Gjesp!

Vært hos mine foreldre å spist, sammen med resten av familien. nå har jeg kommet meg under pleddet på sofaen, så nå blir det film og godis på meg og kjæresten:)

Vært i familiebursdag idag, men nå er det sofaen med ost og kjeks mens jeg prøver å finne noe på tven.. Lørdagen er ikke akkurat den store tvdagen :/

Bare jeg som sooover. Tror jeg slokna 19-19.30 i går og sov til nå. :$

Back
Topp