Hva gjør dere i kveld? :)

bibibi

Betatt av forumet
Nå har jeg lagt den kommende storebroren, ryddet kjøkkenet og lekene, merket et lite lass med klær til barnehagen og satt på en vask! Tror jeg sier meg fornøyd der altså ;)

Skal sette med ned med vann med isbiter og kose meg med strikketøyet :)

God lørdag alle jenter og damer med marsboer i magen :D

vil egentlig sjå en film og krype opp i sofan med et teppe...men vart fole trøtt og sitt egentlig å lure på å gå å legge mej.sambo sitt å ser på berre teite program på tv så ej blir litt sur :p he egentlig masse husarbeid og gjer men tru ej er fornøgd med det ej he fått gjort i dag..blir litt irritert for at det er INGENTING å sjå på tv på en lørdagskveld :p

Sitter hjemme m en kopp te og slapper av etter en lang dag med bursdagsfeiring av ene tantebarnet.. Merker at jeg begynner å bli syk, og er veldig giddaløs...:/

Her har vi besøk av en kamerat som ville se huset vårt :-) Indiana Jones står på TV, men jeg var rask til å ta mac´en, for jeg syns sånne filmer er drittkjedelige ;p Jeg sitter og kjenner på kvalme, og har så mye luft i magen som må ut, men kan ikke sitte å fise foran besøket eller, så nå ahr ejg fått vondt i magen, haha :p

jeg er veldig voksen i kveld ehem....gomlet masse chips og vært sint på verden.

hehe, tror det er en gjenganger å være litt sliten altså :) Koselig å høre hva dere gjor i går da! :) Jeg nådde ikke svare i går kveld siden storebror er forkjølet så det ble litt mye styr med det, og så stupte jeg i seng :)

Back
Topp