Hva gjør dere i kveld?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Her er det kjedelig. Ser Sommerspillet og spiser kransekake. Har akkurat strøket ett par skjorter. Så mye kjedet jeg meg, haha. [:D]

Har nettopp plantet ræva i sofaen etter å ha ryddet opp leker og shinet kjøkkenet.
Nå har jeg tent lys, funnet frem Sofies verden, lesebrillene, sjokolade, french fries og en iskald pærecider, her blir det kosesegselvtid!
Go kvæll! [:D]

HAr lagt barn og spiser sjokolade og poetgull til Poirot[:D]
Titter på de fine klærne jeg kjøpte til meg selv og barna på Zara ..elsker salg![:D]

Gjør på omtrent ingenting.... Kjeder meg med andre ord... Håper at jeg får krangla meg til litt tv i kveld...[8D]

Ryyyyyyyyyyyyyyyydder, woohoo! Ikke så lenge til termin så hadde vært greit å få ledig plass på soverommet til babysenga før den tid liksom. [:-]

vi har silje og odin på overnatting:)
gutta boys sovnet for litt siden og vi har sett film og skravler, drikker aas UTEN, og spiser smach og chees dodels[:D]

Sett dokumentarer og spist skikkelig trashfood, løvbiff&pommes frites. Nå skal jeg legge meg!! Heldigvis min sove ut dag i morgen...og på mandag reiser vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ser på Brann kamp.Bilen er pakket å klar for hjemreise i morgen??

Back
Topp