hva gjør dere i kveld?

*EmMa08&11*

Gift med forumet
her blir det fotball vm på tv. [:D][:D]

hva med dere?

Her går det også i fotball vm.....min samboer som er mest ivrig for å si det sånn [;)] men jeg har vært på tur. Så det er jeg fornøyd med [:D] slokner vel tidlig jeg da....

skal prøve å holde meg våken litt lenger i kveld. men blir film og is på meg [:)]

Daffer på data'n, og venter på at sambo skal komme hjem:)

Blir nok litt kvelds om ikkje så veldig lenge! sliter litt med maten om dagen[&:] Blir så fort mett, ogs føler eg meg ikkje sulten, blir bare kvalm av å tenke på mat[:(] Men lyte bare prøve[:)]

sitter og leser en del så her er det ganske stille og rolig hehe

vell her går det kun i slappe av tid
opp klokken 6 morgen tidli for jobb
7-15
så godt når den vakten e over og eg kan ta helg
venter på at min mann ska komme hjem fra ledermøte og ute å spise med jobben etter ,han blir nok sen ,men gitt om han ska få overaskelse når han kommer hjem,ska pakke inn g testene,har allrede gitt beskjed at han får en overraskelse så han venter i spenning hihi

Så artig da, Brannjente! Lykke til med overbringelse av nyheten, han blir nok kjempeglad! [:D]

Jeg sitter sammen med stedatteren min og ser halveis på tv samtidig som jeg klipper og limer bilder i album. Holder på med desember-09... [8D] Skal på ferie i neste uke, så tenkte jeg må hvertfall bli ferdig med 2009-albumene før vi drar!

Kjenner sulten begynner å melde seg, så må vel ordne noe kvelds til oss snart. [:)]

her også går det i fotball VM for min sambo sin del. eg surfer på nettet...

OG LAGER MUFFINS... fikk sååååå lyst på lyse muffins :)))
men ellers e eg ikkje noe sulten som en annen kommenterte. eg e vertfall ikkje noe på middag om dagen. de siste dagene har min kjære bare måte lage seg noe selv... eg e VOLDSOM på sur frukt og grønnsaker... NAM NAM.. har sikkert hamstret alt mulig. men akkuart nå hadde eg sååå lyst på de muffinsene. så de e i ovnen nå... mmmmmmm

Her har vi tittet litt på tv, surfet på nettet, vært ute å fanget snegler og titter nå litt på Mission Impossible 3.. Og spiser litt godteri og potetgull[:D]

Jo å i tilgg til lesingen så springer jeg på do nesten hele tiden for gu så fort tissatrengt jeg er blitt for tiden hehe

Jeg har nettopp kommet hjem fra bursdags fest, litt dårlig samvittighet for alle løgnene jeg har fortalt om hvorfor jeg ikke drakk [8D]

Jeg er Trøttis Trøttesen for tiden!
I kveld sovna jeg på sofa'n i 20tiden, og våkna for en halv time siden! Er det mulig... Skulle kose meg med film og snop i kveld... (Er hjemme alene)
Så nå er det marsj i seng igjen, kjenner jeg!

Back
Topp