Hva gjør dere i kveld da?:)

smash

Forumet er livet
VIP
Her scrappes det! Frem til kl 20 for da er det robinson[:D]
Også har jeg heklet en lue i kveld:)

får vi se lua, jeg ønsker å kunne lage en lue [:D] er den til stor eller lite hode?

Jeg må lage ferdig en brosjyre til jobben, men hjernen min pønsker på farsdagskortet til kortkrigen, som jeg enda ikke har fått en aha opplevelse til [8|]

sitter å venter på robinson[:D]

har så lyst å scrappe, men humøret er ikke helt på topp om dagen så finner ikke motivasjon[:(][:'(]
gruer meg noe så voldsomt til tirsdag[:(]

ORIGINAL: lille trille09

får vi se lua, jeg ønsker å kunne lage en lue [:D] er den til stor eller lite hode?

Jeg må lage ferdig en brosjyre til jobben, men hjernen min pønsker på farsdagskortet til kortkrigen, som jeg enda ikke har fått en aha opplevelse til [8|]

Jeg har hekla en til meg selv og en til jenta mi på 4 år. Har ingen oppskrift jeg følger, bare tar det i hode..
Min lue la jeg opp 55 masker, og minsta 40 masker.

Skal se åndenes makt, men tenkte først å dra bort på narvesen å se om magnolia ink er kommet...noen som vet forresten? Så den var kommet på bikuben...

Hekler og, baby booties[;)]

Sitter og slapper av med robinson,og skal se åndenes makt.Har hatt bursdags selskap for minsten i dag så er sliten ja[:D]

Akkurat fått eldstemann i seng..

Skal ordne litt klart for kortkurset jeg skal ha imorgen, og skrive månedsbrev for SFO..
Ellers ikke så mye.. tørr ikke sitte meg ned å scrappe, får da vet jeg at de andre tingene bare blir gjort i hu og hast rett før sengetid[8D][:D]

Back
Topp