Hva gjør dere i kveld da?:)

smash

Forumet er livet
VIP
Ungene la seg for en time siden, og jeg og mannen har vært i hagen å raka! Sååå mye blader!!
Nå sitter jeg å scrapper! Skal scrappe alt jeg rekker innen 20:30 for da er det Lasse og Kjus og Nydalen etter det[:D]

Dere da?

Tror jeg blir sittende her i kveld [:D]. Har hatt fri i dag, så jeg har vært produktiv mens ungene var i bhg/på skolen [;)].

her e både e å gutten på 4 år sjuk[:'(] vært sjuke siden lørdag så orker så lite[:'(]
Så bli nok å se cæsar no først til sambo kommer hjem så legger e me litt før kvelden med human target[;)]
Scrapping frister jo masse men orkeer ikke[&:]

Har mye planer for hva jeg skal scrappe, og fått bestilling på 6 kort og 1 konfekteske idag,meeeen litt for sliten etter en hektisk dag..[8D]
Så nå er ungene i seng og jeg sitter i sofaen[:D]

Aamodt og Kjus vel? Hihi..

Jeg sitter lettere henslengt i sofaen og lurer på om jeg skal finne meg noe mat.. Sulten, tror jeg.
Og så lurer jeg fælt på hvordan jeg skal løse både Scraphaugen-stafetten og Kortkrigen......

ORIGINAL: Pijah

Aamodt og Kjus vel? Hihi..

Jeg sitter lettere henslengt i sofaen og lurer på om jeg skal finne meg noe mat.. Sulten, tror jeg.
Og så lurer jeg fælt på hvordan jeg skal løse både Scraphaugen-stafetten og Kortkrigen......

Hahah, jeg sier alltid feil! Er det mulig![8D]

Jeg er dødssliten etter en mere enn lang dag!!!
Har så lyst å scrappe, men ingenting frister, for jeg mangler seriøst alt av ark og bazill... [&o]
Må jo shoppe litt etter hvert, men vi får se hvor mye det blir [;)]

Ellers hadde jeg ikke så mange planer for kvelden, gubben ser TV, så jeg blir vel sittende her på datan [8D]

Er ikke noen av dere som vil scrappedate med meg da? msn eller no??
Kanskje jeg får til å være kreativ med restearkene mine?? [8D]

sitter her å glor inn i dataen[:D]vil scrappe,men gidd liksom ikke. har jo en bildebunke som ikke ligner grisen så burde jo ha gjort noe med de siden eg e kommet så godt igang med scrappingen min igjen[:D] gubben e i mcklubben så eg sitter no her aleine[:D](me dokkar[;)])

Burde scrappe, men tar det imorgen. Shopper litt rester av det jeg trenger[;)] Har gjort ferdig bidraget til kortkrigen ihvertfall[8D]

hekler bestillinger,men ser på nydalen samtidig *elsk*[:D]

Back
Topp