Hva gjør dere i dag?

HanneHM

Gift med forumet
Sitter her og gomler gulrøtter, å så godt det er. Har laget meg et stort fat med oppskjærte gulrøtter, tomater, og kiwi. Herlig!!

Det regner ute, og er kaldt inne, så jeg har fyrt i ovnen. Ungene er i bhg, jeg har fri, mannen på jobb, og bikkja sover ved siden av ovnen i kurven sin, herlig!! :D Og snart begynner Judge Judy!! [:D]
 
Å, høres deilig og avslappende ut! Nyt dagen!

Jeg for min del leser til eksmane. Ikke så motiverende egentli, men det må gjøres. Ellers er det nydelig vær ute [:)] deilig. Skal ta en tur ut med sønnen når jeg henter i barnehagen. Det blir godt med litt frisk luft.
 
Ellers må du kose deg med Judge Judy [:D]
 
Japp, nå koser jeg meg med Home And Away.. :D

Jeg er skikkelig forkjøla enda, så jeg tror mannen min kan hente ungene når han kommer hjem fra jobb, er så kaldt ute.

Begynner å få vondt i magen av all gulrota da.. [8D]
 
Oj, nesten en time på å spise lunsj.. Stappa mett da!! Lurer veldig på hvor mange kcal jeg har fått i meg i dag.. 
 
Sitter og studerer denne testen som har en syltynn strek.. Og tenker at jeg skal ringe legen i morra etter å ha tatt en digital..
VIL være her hos dere!!
 
Hehe, jeg skjønner deg så godt!! [;)]

Du kan jo bestille deg en time i dag da..
 
ORIGINAL: HanneHM

Hehe, jeg skjønner deg så godt!! [;)]

Du kan jo bestille deg en time i dag da..

 
Rekker ikke det idag før jeg skal hente junior i barnehagen..
 
Ååå, oki.

Sitter og drikker vann jeg, er så sylta fra nakken og opp, skikkelig forkjøla. [>:]
 
Hehe, ja.. Skumle greier det der. [&:] Ser det har dukket opp mange tvilstilfeller i Norge nå. 
 
I dag sitter jeg på jobb... Som vanlig [:)] Kjeder meg, har mest lyst til å bare være hjemme å ha en like avslappende dag som deg Hanne [:D]
 
*misunnelig*
 
Hehe, tror jeg trenger denne dagen. Skal på småbarnsavd i morgen, og der er det liv!!! Gruer meg skikkelig, for vi blir mange vikarer, og det er 2 nye unger som jeg ikke har møtt enda.. [&:]

Blir langhelg denne helgen da, herlig!! [:D]
 
ORIGINAL: HanneHM

Hehe, tror jeg trenger denne dagen. Skal på småbarnsavd i morgen, og der er det liv!!! Gruer meg skikkelig, for vi blir mange vikarer, og det er 2 nye unger som jeg ikke har møtt enda.. [&:]

Blir langhelg denne helgen da, herlig!! [:D]

 
Ja, det blir NYYYYDELIG med fri på fredag [:D]
 
Så skal jeg i bryllup i helgen, det gleder jeg meg masse til!
 
Jeg har vært på jobb i barnehagen. Er veldig sliten nå, har vært fin form i dag utenom litt stikking i magen og 1 time med kvalme. Her har det vært strålendes vær, så det er dukket frem ett par fregner på nesen. Glad det bare er to dager igjen på jobb nå, blir veldig deilig med langhelg!
 
Back
Topp