Hva gjør dere i dag?

tvilling38

Elsker forumet
Hva bedriver januargjengen tiden med i dag da?

Jeg pleier kvalmen, som heldigvis er litt bedre i dag. Ellers så har jeg ingen revolusjonerende planer. Ingenting nytt utover dagens dont. Jobb, kose meg med barna mine, klesvask, middagslaging og fjøsstell.

Håper dere får en fin dag[:D]

Prøver å kurrere kvalmen i dag også,pluss at jeg er dønn sliten og trøtt.
Vil bare sove hele tiden.
Sitter nå å prøver å slappe av mens Celina ser på Franklin...

Skal pleie kvalmen hos mamma.
Må ta en tablett for å orker å kjøre 8 mil,
men det er noe spesielt med mamma når man er syk.  he he
Skal bare vaske her først, ene katta mi har kasta opp på gulvet ÆSJ.....!!!!!

jeg har vært ute en liten tur, var på salg på babyklær, men jeg klarer ikke å kjøpe noe enda! Alt jeg spiser og drikker kommer opp igjen, har vært sånn i 2 døgn nå, så jeg sliter veldig med kvalmen!
Var å handla i sta, og måtte løpe ut og kaste opp i en grøft! :(

Jeg har akkurat våknet etter dagens første lur[:D] Kvalmen er ikke så ille i dag, merken nesten ikke noe til den i dag.. Så nå skal jeg rydde i hobbytingene mine[;)]

Har hentet passene til ungene som heldigvis ble klare før avreise på ferie til torsdag!
Ikke vært kvalm på formiddagene i dag, men ble skikkelig dårlig da jeg kjørte til byen - har aldri blitt sjuk i bilen før, og spesielt ikke ettersom det er jeg selv som kjører [8|] Var så vidt jeg klarte å avstå fra å brekke meg på politistasjonen, men måtte sitte lenge i bilen og samle mot for å starte på hjemturen. Vinduet på vidt gap, unger som klager over at det regner inn på dem og mor som kjører mot hjemmet med sammenbitte tenner og lurer på om hun skal kaste opp på frontruta eller i håndveska.... litt av et syn! Nå har jeg kjøpt meg tyrkisk pepper drops, må ha noe med syrlig eller sterk smak for å holde kvalmen i sjakk. Hjelper godt dette, om natta har jeg blandet meg vann med sitron - funker det også! Ha en fortsatt fin dag, jenter!!![:)]

ORIGINAL: Calevi

Har hentet passene til ungene som heldigvis ble klare før avreise på ferie til torsdag!
Ikke vært kvalm på formiddagene i dag, men ble skikkelig dårlig da jeg kjørte til byen - har aldri blitt sjuk i bilen før, og spesielt ikke ettersom det er jeg selv som kjører [8|] Var så vidt jeg klarte å avstå fra å brekke meg på politistasjonen, men måtte sitte lenge i bilen og samle mot for å starte på hjemturen. Vinduet på vidt gap, unger som klager over at det regner inn på dem og mor som kjører mot hjemmet med sammenbitte tenner og lurer på om hun skal kaste opp på frontruta eller i håndveska.... litt av et syn! Nå har jeg kjøpt meg tyrkisk pepper drops, må ha noe med syrlig eller sterk smak for å holde kvalmen i sjakk. Hjelper godt dette, om natta har jeg blandet meg vann med sitron - funker det også! Ha en fortsatt fin dag, jenter!!![:)]

hehe, må bare si det at selvom du er dårlig virker det som at du har humøret ihvertfall! var moro å lese innlegget ditt! :)

Back
Topp