Hva gjør dere i dag

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Nå er jeg begynt i ulønnet perm så kjekt med inspirasjon til hva man kan gjøre :)

Morn!
Hadde en liten plan i dag om at jeg skulle bake brød, men kjenner ikke samme lysten i dag som i går. Blir vertfall en ordentlig trilletur ☺️

Her ble alt snudd på hodet da syvåringen krøket seg ut av senga med magevondt og kvalme. Så her blir det hjemmedag. Har allerede startet med en klesvask og så satser jeg på å sette en deig av et eller annet slag etterpå. Tror det blir søt hvetedeig for er helt tomt for kanelsnurrer og nesten tomt for boller med sjokofyll og ene her har melkeallergi så er greit å ha liggende litt slike ting.

Nå skal jeg i alle fall stå opp og stelle babyen og få meg kaffe! Så rydde litt muligens en liten luftetur. :)

Hos oss skinner solen i dag, så jeg ville tatt med meg mini ut på trilletur. Tatt med litt mat til begge to og vært ute noen timer. Kjøpt god kaffe til meg selv og kanskje tatt med en bok å lese mens mini sov :).

Skal i et møte med gubben

Støvsuge, ta litt klesvask. Kanskje bake? Skal gå en tur med hunden også håper jeg sola kommer så jeg gidder å gå ut å spyle terrassen ;)

Her skinner sola fra skyfri himmel. Jeg har lønnet permisjon da, har en datter på tre måneder.

Vi skal ut på en lang trilletur. Og så har jeg planer om å så litt og potte litt om mens hun sover, nyte det fine været og gjøre det ute

I dag har jeg hittil vært ute og gått tur
med minstesønnen før han skulle avgårde til barnehagen.
Nå skal jeg gjøre husarbeid (rydde leker, støvsuge gulv og sofa, sortere litt klær osv) :)
Trille tur med mini i sola og slappe av litt før barn kommer hjem igjen:)

Akkurat nå er jeg og trener da. Så skal jeg handle. Vaske klær og henge opp klær. Legge klær på plass. Gjøre klart middag. Hjelpe eldste med lekser. Hente minsta. Spise middag også gå på turn med minstejenta. Så er det mer eller mindre kveld og jeg glor på tv :p

Jobber redusert jeg da, men blir jo noen dager hjemme mellom vaktene:-). Jeg og mini har vært ute på en liten tur, han på sykkelen og jeg gikk og skjøv den. Nå sover han litt før vi skal på besøk til en venninne og sønnen hennes dere idag før jeg igjen skal på gravidtrening kl 14:-). Får se hva vi ellers gjør:-). Får se hva været bestemmer seg for å bli:-)

Har kjørt største i barnehagen, skal nå prøve å få matet minste så hu kan sove :) så blir det husarbeid og tv titting... Nør eldste kommer hjem skal vi bake ;)

Idag så er mannen hjemme :) det blir nok familie dag siden han er bort i hele morgen :)

Her ble det litt handling, men vært litt vanskelig å gjøre noe hjemme når gutten på 13 mnd er litt pjusk. Nesen renner i ett sett. Skal kun bæres og vil sove masse, men er så sliten at jeg ikke får gjort noe når han sover :p

Back
Topp