Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her ble alt snudd på hodet da syvåringen krøket seg ut av senga med magevondt og kvalme. Så her blir det hjemmedag. Har allerede startet med en klesvask og så satser jeg på å sette en deig av et eller annet slag etterpå. Tror det blir søt hvetedeig for er helt tomt for kanelsnurrer og nesten tomt for boller med sjokofyll og ene her har melkeallergi så er greit å ha liggende litt slike ting.
Hos oss skinner solen i dag, så jeg ville tatt med meg mini ut på trilletur. Tatt med litt mat til begge to og vært ute noen timer. Kjøpt god kaffe til meg selv og kanskje tatt med en bok å lese mens mini sov .
I dag har jeg hittil vært ute og gått tur
med minstesønnen før han skulle avgårde til barnehagen.
Nå skal jeg gjøre husarbeid (rydde leker, støvsuge gulv og sofa, sortere litt klær osv)
Trille tur med mini i sola og slappe av litt før barn kommer hjem igjen
Akkurat nå er jeg og trener da. Så skal jeg handle. Vaske klær og henge opp klær. Legge klær på plass. Gjøre klart middag. Hjelpe eldste med lekser. Hente minsta. Spise middag også gå på turn med minstejenta. Så er det mer eller mindre kveld og jeg glor på tv
Jobber redusert jeg da, men blir jo noen dager hjemme mellom vaktene. Jeg og mini har vært ute på en liten tur, han på sykkelen og jeg gikk og skjøv den. Nå sover han litt før vi skal på besøk til en venninne og sønnen hennes dere idag før jeg igjen skal på gravidtrening kl 14. Får se hva vi ellers gjør. Får se hva været bestemmer seg for å bli
Har kjørt største i barnehagen, skal nå prøve å få matet minste så hu kan sove så blir det husarbeid og tv titting... Nør eldste kommer hjem skal vi bake
Her ble det litt handling, men vært litt vanskelig å gjøre noe hjemme når gutten på 13 mnd er litt pjusk. Nesen renner i ett sett. Skal kun bæres og vil sove masse, men er så sliten at jeg ikke får gjort noe når han sover