Hva gjør dere i dag? :)

Vi skal avgårde å se til campingvogna.... Ikke vært der på veeldig lenge.... Tenkt å ta turen før mini kom men kom aldri så langt :P ho er åtte uker nå....

Koselig med en liten biltur :-)

Har vært ute en liten tur med barna. Nå bygger de to eldste guttene (sambo og 5åringen) Lego :-) etterpå skal 5åringen ha kvalitetstid med mormor. Vi må handle mat. Også maser visst svigermor på besøk igjen .. har prøvd å si sambo kan reise, men jeg må vel bli med og så minste puppegutten kan bli med

Jeg hadde planer om å ut en tur, men frøkna sitter godt planta under teppet og var ikke veldig ivrig haha hun har bestandig VELDIG god tid :P så spørs om vi kommer oss ut, eller om jeg prøver meg på noe husarbeid som jeg skulle ha tatt...

Mannen har jobbet på huset, skal utvide stuen:D
Jeg og guttungen har kost oss inne. Bakt sjokolademuffins bl.a.
Nå skal vi en tur ut for noen ærender når han våkner fra hvilen sin.
I kveld er det taco,film og snop:D

Storesøster og samboeren er på lekeland. Jeg ligger i senga med lillesøster. Ho har høy feber, og er så tett i halsen at jeg tørr ikke å la ho sove aleine...

Jeg hadde planer om å ut en tur, men frøkna sitter godt planta under teppet og var ikke veldig ivrig haha hun har bestandig VELDIG god tid :P så spørs om vi kommer oss ut, eller om jeg prøver meg på noe husarbeid som jeg skulle ha tatt...

Og så ble dagen en rolig alene dag som jeg burde bruke fornuftig. For når telefonen ringte og ei fra klassen lurte på om frøkna ville komme bort var hu jammen rask på badet og ut døra hehe :P

Vi reiser hjem i dag. Så det blir nok bare utpakking å rydding :p

Har ryddet ut jula. Vasket hele huset. Nå skal jeg ut en tur å se etter ungene, dem gikk ut for en god stund siden og siden har jeg ikke sett dem. Sikkert i skogen ett sted.. :P

Har handlet litt, nå skal straks jula ryddes og vaskes ut :) må bare slappe av litt først :D

Her ble det kosedag i dag. Veslegutten har litt vondt i magen sin så han skriker mye om dagen. Tok en halvannen times gåtur med mannen, hunden og prinsen. Må vel en tur på butikken i løpet av kvelden ;)

Hva gjøre dere i dag? Jobber noen,skal dere på handling? Kino kanskje? Baking?:)

Mannen og eldstegutten på tre har kjørt svigerinnen min til flyplassen og spilt litt innebandy. Jeg og minsten på ett var hjemme og ryddet ut julen. Etterpå var jeg og treåringen i selskap. Ser frem til en rolig kveld med god mat og en film. Hva med deg? :-)

Mannen og eldstegutten på tre har kjørt svigerinnen min til flyplassen og spilt litt innebandy. Jeg og minsten på ett var hjemme og ryddet ut julen. Etterpå var jeg og treåringen i selskap. Ser frem til en rolig kveld med god mat og en film. Hva med deg? :-)
sendte mann og barn til svigerforeldrene mine sånn at jeg kunne rydde ut julen :) Vi har akkurat fådd over 50 Disney filmer så nå sitter alle framfor tv :) Straks litt grøt så skal det bakes boller :)

Vært og shoppet litt med lillemann, resten av dagen blir vekselsvis avslapping, utrydding av jula og litt pakking til vi skal flytte om en liten mnd. Bøker og pynt skal bort asap.

Vi er på handletur, måtte bytte noen julegaver.
Og så har jeg vakt her på BV, så skal bruke mye av kvelden til det i tilegg til og få unna litt kontorarbeid

Mannen har jobbet på huset, skal utvide stuen:D
Jeg og guttungen har kost oss inne. Bakt sjokolademuffins bl.a.
Nå skal vi en tur ut for noen ærender når han våkner fra hvilen sin.
I kveld er det taco,film og snop:D
Her er det også Taco, film og snop i kveld :D ellers har vi ikke gjort så mye vært en liten tur Ibyen, spilt memo spill, små lekt litt og sett på tv :P

Full avslapping hjemme :) Skal lage biffsnadder til middag og se film :)

Jeg og minstefrøkna har vært på shopping :) Samboern er litt forkjøla så han har liggi på sofaen hele dagen :p Når snuppa er i seng skal jeg ta av pynten på juletreet og kaste det ut :)

Back
Topp