Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva gjør dere i dag damer?
Her sto vi opp for et par timer siden. Mini leker med biler og jeg ligger som et slakt på sofaen... Dødskvalm
Blir nok innedag på meg, men kan hende pappa'n tar med seg mini på verkstedet litt senere så jeg får sovet!! <3
vi har nettopp spist frokost og litja ville se litt barnetv før vi tar turen til byen Mor skal kjøpe seg litt garn og dattra har bestilt is så da er det planen så langt. formen er ikke på topp, er kjempe trøtt og småkvalm men dette SKAL bli en flott dag
Gutten sov hos foreldrene mine i natt, så jeg så frem til å sove leeenge. Litt før klokka 8 var jeg lys våken, kan muligens ha noe med å gjøre at jeg legger meg så tidlig om dagen
Skal ta husvasken nå og så skal vi ut på noen ærender. Etterpå skal jeg gå tur med ei venninne, før jeg henter gullgutten.
I kveld skal mannen og jeg kose oss med god mat og en film. God lørdag til dere
Her var det morgen litt før kl 6.00, stod opp med dattra mi og vi spiste brødskiver i sofaen og så på barnetv mens sambo fikk sove lenge. Så kom det noen innom med et bord istad som vi har kjøpt. Nå venter vi bare på at snuppa skal våkne fra morraluren sin for da skal vi kle på oss og gå ut i finværet. Er såå nydelig vær i dag. Ha en fin dag alle sammen
Samboer har dratt på trening, jeg strikker og dattera sitter i sakkosekken og ser på film deilige lørdag. bare han kommer hjem skal vi ut på påskegodisshopping hehe
God formiddag!
Stod opp i 9 tiden i dag, og jeg har vært å trent. Kjenner at det er litt tungt, jeg blir uvel hvis jeg tar i. Så tar det litt med ro.
Nå skal jeg pakke og rydde, vi reiser på skiferie i morgen tidlig. Gleder meg!