Hva gjør dere i dag?

Tutta*

Glad i forumet
Jeg har jobbet hele helgen og unner meg nå en dag på sofaen 

Foreløpig slapper jeg av på sofaen, prøver å få i meg litt frokost.. Men må vel prøve å gjøre noe etterhvert.. :)

Har jobbet hele helgen jeg også, men ingen fri i dag :/ er i praksis, så da har jeg ikke fri før lørdag :( men nyter en stille og rolig formidag før seinvakt :)

Jeg er hjemme i dag, syk. Har hatt kjempe vond i hodet hele helgen, tett nese og uggen i hele kroppen. Vet ikke om det er noe influense drit på vei eller om jeg bare er utslitt.... og det blandet med kvalme og trøtthet er ikke noe greit... så tok meg i hvert fall en syke dag i dag og sånn som formen er nå tror jeg jammen jeg blir hjemme i morgen og. 
Har hatt litt små blødninger i helgen og, og de merker jeg at har kommet når jeg blir tett i magen eller blir for sliten eller stressa. Så nå stresser jeg ned i dag, tilbringer dagen på sofaen med noen episoder på pc'n og strikkepinnene i hånda. ...og spiser rosiner for å løsne opp magen hehe
Skal nyte et par timer til før jeg må hente ungene på skolen, sette oss med lekser for så å lage middag. Etter det blir det nok sofaen igjen. 

Jeg holder på med det evindelige husarbeidet... Begynner å lure på når det skal begynne å ordne seg selv... :D tviler vel egentlig på at det skjer med det første, så jeg må nå bare ta det da! ;) ellers så gjør jeg lite, og det har jeg gjort i den siste tiden! :) har jo ikke energi til noe som helst!! Vil helst bare sooove ;)

Krøyp til sengs klokka sju i dag tidlig etter helgevakt, og sov til tolv. :) De 45 minuttene jeg har vært våken har vært rare. Hunden kastet opp to ganger, stakkars... Og så kastet jeg opp når jeg prøvde å vaske det opp. Så begynte TV-en å skru seg av og på av seg selv, og jeg måtte gi opp hele TV-tittinga. Så gikk brannalarmen, helt uten grunn. Prøvde å si til evtuelle spøkelser at hvis dette er tegn, så skjønner jeg ikke helt hva de vil... Nå sitter jeg her i sofaen og har mest lyst til å legge meg igjen, men hunden trenger tur. Jaja, fri i dag, i alle fall. :)

Lillemy1991 skrev:
Jeg er hjemme og slapper at etter streng beskjed fra legen. Skal vel en tur og besøke mamma og pappa etterhvert. :)

Hvorfor vil legen at du tar det med ro? Er ikke alt i orden? 

Har spist taco til middag igjen.. (nei, ble ikke avskrekka av å kaste den opp i går hehe) Og svigers kom på umeldt besøk.. så de er nettopp dratt.. så har blitt lite avslapning i dag, så nå har hodepina meldt seg.. gleder meg til mini skal legge seg.. da skal jeg jammen legge meg litt jeg også.. ;)

Jeg er 100% sykemeldt og planen var å hvile masse. Men Aslak måtte være hjemme pga feber og halsvondt. Så det ble tv for han og hvile for meg! Har laget hjemmelaget blomkålsuppe til middag.

i dag har jeg vert på jobb, så var jeg og ungene oss min mormor med blomst for "vi"
 har sent vår morfar på "gamlehjem",
 da han har hatt alsheimer i ca 10 år og nå ble det for mye for min mormor,
så det var en litt sørgmodig dag, på godt å på vont.. 
så hjem og og lagde fiskekaker i brunsaus med hjemmelaget potet stappe:)

etter på ble det litt husvask og hengte opp litt kler,
sååå nå har jeg "endelig " lagt meg flat på sofaen;) hehe.. mens ungene har sirkus show her:)

I dag har jeg vært på jobb, og etter jobben dro vi for å kjøpe dåpsgave til tantebarnet mitt <3
Kjøpte et gullarmbånd med hjerte, og plate som kan graveres + et gullsmykke! Kjempefornøyd! :D Skal være faddergave fra 2 faddere så tenkte det måtte være såpass!

Nå ser jeg på gøy på landet og har planer om å slappe av resten av kvelden! :)

I dag har jeg vært på jobb, og etter jobben dro vi for å kjøpe dåpsgave til tantebarnet mitt <3
Kjøpte et gullarmbånd med hjerte, og plate som kan graveres + et gullsmykke! Kjempefornøyd! :D Skal være faddergave fra 2 faddere så tenkte det måtte være såpass!

Nå ser jeg på gøy på landet og har planer om å slappe av resten av kvelden! :)

I dag har det vert full rulle her, først jobb far 06-15, hjem å få i stand middag før frøkna skulle på allidrett, en venninne av meg kjørte henne hjem så jeg kunne rase videre til et 2 timers langt foreldremøte for minstemann i bhg. Trøtt.no!! Nå må det en kjapp shinings til her så er det straka vegen i seng!

Back
Topp