Hva gjør dere i dag?

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Her har jeg levert jentungen i barnhagen.. Handlet litt og satt en gjærdeig...Skal bake noen horn tenkte jeg.. Da blir gubben glad. Så nå må jeg vel fyre opp i ovnen siden det bare er 18 grader her... (Jeg fryser ikke, skyldes vel gravidkroppen) Deretter blir det dusj og avslapping... Har litt leia på slutten for bekkenet mitt har begynt å krangle og det er møkk kjedelig å sitte i sofaen hele dagen.. Så underhold meg gjerne

Jeg har lassevis med babyklær å vaske! Var hos min svigerinne i går og arva en del fra nyfødt og opp til 2 år! ;) Ellers hadde jeg tenkt å bake brød. Og så skal vi på besøk til et vennepar i kveld, der jeg skal lære å hekle vognteppe :D ..ellers blir det mye sitting/ligging, siden jeg datt på isen i går og bekkenet har vært uutholdelig siden...

eg hadde tenkt meg på kafe med ei venninne idag, trenger egentlig å komme meg litt ut av huset..
men det har snødd så himla masse i natt. og eg har store problemer med å gå. og da må eg parkere rett utenfor kafeen.. ser på FB at det er super glatt ute og masse biler over alt, så eg gav meg på det. begynne å skulle finne en nær parkeringsplass i snø ig bilkav det orker eg ikkje no.

så eg tenkte eg skulle jobbe litt med albummet til storesøster.. har egentlig et mål om å få det ferdig til babyen kommer.. så eg kan konsentrere meg om de nye bildene av babyen og storesøster da :)

Jeg har ikke gjort stort frem til nå.Har tatt meg en liten dupp. Nå ser jeg på skiskyting på nrk. Får se om jeg kanskje strikker litt. Ellers ingen planer. Huset trenger en shinings, men bekkenet blir heeeelt på tverke av støvsuging/gulvvask. Får overlate det til sambo. Får se om jeg får vasket div på badene iallefall :))

Var hos jormor i dag. Kjempe kort rutine kontroll 8 min. hehe. Så nå har jeg satt på ei vask og rydder i heimen. Skal støvsuge. Men drøyer det så lenge som mulig. Det er så innmari kjedlig. 

Her starta dagen med blodprøvetaking og kontroll av urinprøve, før jeg skulle så svært bake kake til kollegaer... men siden den gikk " åt bøvels" så havna den i søppla, og jeg i sofaen med en god bok.... og der har jeg vell sittet siden   Må vell snart ta en opprydding på kjøkkenet før jeg må hente vesla i bhg og starte middagslagingen

Her sto jeg opp kl halv 10 i dag. Vært hos jordmor og bt hadde gått litt ned (vært litt høyt.) og mini har festet seg, så jeg er super fornøyd nå. Så her går det i det samme som det har gjort resten av uka, nemelig bare være hjemme og slappe av :)

Back
Topp