Hva gjør dere i dag?

babymama81

Elsker forumet
Her jeg bor er det grått og trist og regn i dag.
Har vært ute og gått en tur.
Ellers vaska litt og nå tror jeg det blir masse sofasliting framover.
Skal lage hjemmelaget pizza etterpå. Hadde litt lyst til å steike vafler, men var tom for egg, og orker ikke dra ut for å handle.
Hva driver du med i dag da?

Har vasket og ryddet litt, og nå ligger jeg på sofaen å slapper av.
Har skikkelig vonde murringer idag, og er redd for sa eller ex.u...  Er liksom vondt hele tiden, og forsvinner liksom ikke uansett hva jeg gjør.
Ingen blødning, men jeg venter liksom bare på den. Føler den kan komme når som helst =( Og vet ikke hva jeg kan gjøre til eller fra =(

Mammasen skrev:
Har vasket og ryddet litt, og nå ligger jeg på sofaen å slapper av.
Har skikkelig vonde murringer idag, og er redd for sa eller ex.u...  Er liksom vondt hele tiden, og forsvinner liksom ikke uansett hva jeg gjør.
Ingen blødning, men jeg venter liksom bare på den. Føler den kan komme når som helst =( Og vet ikke hva jeg kan gjøre til eller fra =(

Uff da. Det høres ikke bra ut. ikke noe moro å ligge sånn og være redd. har du vært gjennom det før så du kjenner igjen smertene? da jeg hadde SA spotta jeg mange dager i forveien.
Håper det ikke er noenting. Mange som har mensmurringer da de er gravid. Tror det er ganske vanlig. Krysser masse for at det er helt uskyldig.

Det eneste jeg kan klare å kanskje sammenligne dette med, er kynnere faktisk... Og det er vel litt tidlig?!

De stråler ned mot lår og bak mot korsryggen. Men vanskelig å forklare liksom...

Kan jo være bare ingenting selvfølgelig, og det håper jeg veldig på! Håper bare det gir seg i løpet av kvelden, sånn at jeg slipper å ha vondt på jobb i morgen...

Har surt vær her og i dag! Gullet mitt på 5 år står nå midt på gulvet og danse til mussikvideoer han har :D jeg ligger på sofaen å ler ;) skal snart bage noen muffins og lage middag :) Har også litt smerter men hadde ikke det når jeg hadde SA så antar det er på normalen :) håper hvertfall det denne gang :)

Jeg har vært på jobb i dag. Var ferdig kl 18. Har fått vaska og rydda litt her hjemme etter jeg kom hjem og nå er guttungen akkurat lagt og jeg har kroppen godt planta i sofaen :D

Har fått en liten opplæring i den nye jobben min, holdt visning på leiligheten vår som vi skal selge og ellers bare slappet av. Føler meg konstant fyllesykemoticon og trøtt, så det har blitt mye sofasliting i dag:)

Tittetitt skrev:
Har fått en liten opplæring i den nye jobben min, holdt visning på leiligheten vår som vi skal selge og ellers bare slappet av. Føler meg konstant fyllesykemoticon og trøtt, så det har blitt mye sofasliting i dag:)

haha, kjenner til det med fyllesyk følelsen. Jeg er sykt svimmel på kveldene. 

Jeg er sliiiiiiiten, så nå er det snart tid for å finne senga!

Vi kom hjem fra danmark halv 2 natt til i dag, etter en ukes ferie med svigers! var koselig, men er jo litt slitsomt og å være 8 voksne og 2 små sammen hele døgnet fra lørdag til lørdag.. ;) så var godt å komme hjem igjen! Gutten min på 19 mnd (som pleier å våkne mellom 6 og 7 en gang) sov heldigvis til 10 i dag - og det var godt!! Tror ikke han har gjort det siden han var nyfødt ;) 

Så utenom å slappe av har jeg vasket litt klær, ryddet ut etter ferie og forberedt meg til foreldremøte i barnehagen. :) 

Back
Topp