Hva gjør dere i dag da?

Escuro

Forumet er livet
Dette er virkelig en LANGfredag her i gården. Jeg er trøtt og har bare lyst å sove, men kan liksom ikke sove bort dagen heller. Har null tiltakslyst [8|] I morgen har jeg i det minste en plan for dagen. Skal innom en bokhandel hvor de har Disney monopol satt ned fra 600 til 100 kr. Så får jeg kjøpt inn et par julegaver tidlig i år [:D]

Har sovet lenge nå, ettersom samboern IKKE stod opp med gullet på morgenen... ( Slik som han sier han skal gjøre når han har fri. yeah right...) Er dødstrøtt...

Min søster og jeg skal på jobben til samboern og printe ut innmaten til invitasjonene. De skal jeg prøve å gjøreferdig i kveld. For jeg vil sende de ut etter påske, weee!!!!!

Ellers blir det nok en laaaaaaaaaaaaang dag her også gitt..

Sitter å sser på i gode og onde dager og har sovet lenge i dag [:)]. Etterpå skal jeg sitte musikken på fullt (stakkers husverten min [:D]) også skal jeg rydde resten av leiligheten [:)]. Min kjære samboer og mine to herlige barn er hos svigers og har vært der siden i går [:)]

Jeg har begynt å gå løs på klesskapet til eldstemann. Sorterer bort klær som er for små, og lager system der igjen. Ikke første gang jeg gjør det, hehe. Attila pleier legge klærne på plass i skapet selv, og da forsvinner systemet fort. Så blir alt bare trødd inn i en hylle, og så kommer han to dager etter og whiner fordi han ikke finner noen bukse å ha på seg (fordi det ligger et tonn gensere og sperrer utgangen i hyllen hvor det kun skulle ligge bukser) [:D]

Forsøker å rydde i heimen.. Skikkelig bombet her.. sånn går det når alt dreier seg om en liten baby. Var helt sjokket i går.. Småen sovnet kl 23.00 og jeg tenkte at nå vokner han sikkert kl 01.00, så jeg holder meg våken jeg... kl 03.00 var han enda ikke våknet, og mannfolket kom hjem fra en kompis.. jeg gikk og la meg og bad mannfolket vekke meg om han begynte å grine (han lå i vognen i stuen og sov), og regnet egentlig med at småen skulle våkne hvert sekund, men jommen santen sov han ikke til 05.00!!! 6 timer søvn!! Det er jo rekord! Så var han jo da lys våken og kl 5.. så fikk han ikke i seng før kl 7.00..så har ikke sovet så mye i natt selv, og er døds trøtt, men nå VIL jeg ha det rent og pent her!!!! Fyrer i peisen og koser oss sånn ellers, og skal kanskje ut til venninnen min og mannen så rottweileren deres kan få hilse på småen for første gang.

Ja e verkeli langfredag her å idag..Sto opp hall sju imårrest før at Maya ikkje ville sove ijæn,ho lå i sænga å peiva m både hender å føtter,å skreik..
Så æ sto opp så samboer fikk sove..
Meen både æ å Maya sovna på sofaen i jæn å sov t kl 10 :)
Då sto samboer opp..
Så spist vi frokost å slappa av..har åsså sett på gode å onde dager [:-]
Nu sett vi å vurdere om vi ska ta oss en tur i fjelle..pappa har fyrt opp i lavoen,så e jo varmt å godt inni..Satt inne i heile går så kjenne at d har vært godt å kommet sæ ut litt [;)]

tja, i dag skal jeg lage bursdagskort til samboeren som fyller år i morra, kanskje planlegge noe middag! Ellers blir det en trille tur med både unge,gubbe og hund i dag [:D][:D] Fiiint vær her i dag [:)][:)]

Back
Topp