hva gjør dere hvis dere får skikkeli?

*Frk.Mamma

Gift med forumet
søtsug og lyst på noe dere som slanker dere?
jeg begynnte på shake i går og jeg er ganske så sulten nå og har skikkelig lyst på noe alt mulig potetgull, gulrøtter med dip, brødskive med syltetøy og alt. hva gjør dere??

Jeg tar meg et knekkebrød med nugatti max, en kjeks eller to eller et glass funlight når søtsuget blir for ille.
Eller en kopp rett i koppen lett-kakao :)

(Nå er ikke jeg så veldig på slankern da, selv om jeg virkelig burde... Men holder meg unna godteri i uka)

Atkins bar...

Eller et knekkebrød med noe sunt på!

nutrilettbar, er såååååå god.. den med mørk sjokolade.. namme, bedre enn ekte sjokkis nesten! men kan ikke ha i hus, da klarer jeg ikke la være! hehe

ORIGINAL: ragnarekkverk

ORIGINAL: helene85

nutrilettbar, er såååååå god.. den med mørk sjokolade.. namme, bedre enn ekte sjokkis nesten! men kan ikke ha i hus, da klarer jeg ikke la være! hehe

Den med mørk sjokolade syns jeg var ekkel..hehe..liker den med peanøtter og sjokolade:) MMMMmmmmm!!:)

ånei, SNOOOP! hehe.. tenkte jeg skulle prøve en slik peanutt ting ja.. men prøver å la være å kjøpe! vil jo helst bli kvitt søtsuget, og blir full i luft av de barene.. :P stakkar mannen! hihi

Drikker ett STORT glass iskaldt vann, og venter en halvtime.. som regel går det over når magen blir litt fullere [;)]

Spiser grønne druer :) Eller en annen frukt, men det funker best med grønnedruer, de har mye druesukker som stopper sukker suge :)

Tar et glass med Tart Cherry, eller et krus med Options.. Eller hjemmelaga Råsjokolade (kcal, men holder m en ca 15g).

ORIGINAL: mamihe

Pepsi max [;)]

det funker virkelig ikke nok her...

jeg tømmer skapene for snop og heller innpå jeg[X(]
men ikke så gunstig om en er på slankern akkurat..

flink du er som har startet, jeg burde få ræva i gir[:D]

Hva slags shake har begynt med da?[:)] Jeg begynte på Herbalife i går og jeg blir kjempe mett av en shake[:)]

ORIGINAL: *Frk.Mamma

søtsug og lyst på noe dere som slanker dere?
jeg begynnte på shake i går og jeg er ganske så sulten nå og har skikkelig lyst på noe alt mulig potetgull, gulrøtter med dip, brødskive med syltetøy og alt. hva gjør dere??

Nå slanker jeg meg ikke, men jeg har gått ned i vekt og prøver å holde vekten! Det er ikke så lett det heller[:-]

Når jeg får skikkelig skikkelig søtsug så går jeg ned i fryseren å henter meg kake eller kanelboller[X(] Hvis jeg har gjort dette et par dager på rad, blir det vanskelig å bryte. Er ikke for ingenting at de sier at sukker er mer avhengighetsskapende enn heroin.

I går klarte jeg å motstå suget da! Og da hadde jeg skukkelig kakesug..(Ble mye søtt i helga!) Jeg gikk en tur, drakk en kopp søt te, spiste en sunn kvelds... Søtsuget varte noen timer, og så forsvant det. Jeg tror man bare må holde ut. og så tror jeg at det kommer sjeldnere og sjeldnere hvis man klarer å holde seg unna ting med mye sukker.

Prøv kromtabletter!!! [:D] mange sier de ikke funker, men jeg syns de hjelp meg til å hverfall redusere søtsuget og til slutt spiste jeg snop bare fordi det var en vane ikke fordi jeg hadde spesielt lyst på!! [;)]

ORIGINAL: *Hønemamma*

jeg tømmer skapene for snop og heller innpå jeg[X(]
men ikke så gunstig om en er på slankern akkurat..

flink du er som har startet, jeg burde få ræva i gir[:D]

jeg også...
skal hele tiden slanke meg,men sprekker

Jeg ville tatt meg noe sunn mat, for kunstig søtning er ikke så ok på slanking dte heller, det gir mer søtsug
Ville heller stått løpet ut og tatt meg søtt når søtsuget gir seg

Få i deg NOK mat på dagtid, det demper også søtsuget på kvelden

Back
Topp