Hva gjør dere for å koble av i prøveperioden?

Teeny

Teeny
Julegavene 2019
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Det sies at stress er dårlig for fruktbarheten. Hva er deres tekniker for å stresse ned og koble av i prøveperioden?

Jeg liker å gjøre yoga, trene på studio, spille piano og litt puste øvelser/meditasjon.

Lurte på om jeg i tillegg skulle prøve akupunktur, men mannen syns det er bare tull.
 
Serier. Podcasts. Turer. Planlegge neste ferie. Også er det faktisk litt befriende å rydde som tigerbaby sier, tenke på litt andre ting :hilarious:
 
Hvis jeg bare får sitte litt i ro er jeg fornøyd :p Igår fikk jeg sitte foran peisen i en time, alene !!! Det er avslapping for meg, eller en lang varm dusj uten at barn og dyr er inne på badet sammen med meg :p
 
Strikking, rydding , gå tur i skogen ... men det som var annerledes denne mnd var at jeg bestilte meg time etter den kjemiske i desember til utredning i januar, så året med prøving er rundet :) tror jeg slappet av når jeg visste at hjelpen var nær, så da satt den :)
 
Når jeg tror jeg er på dpo klarer jeg ikke å slappe av og er her inne å titter hundre ganger til dagen frem til jeg får mensen. Får jeg mensen slapper jeg av i 2-3 uker å tenker ikke på det i det hele tatt frem til EL skal komme igjen.

Så jeg gjør egentlig ikke noe. :p
 
Hvis jeg bare får sitte litt i ro er jeg fornøyd :p Igår fikk jeg sitte foran peisen i en time, alene !!! Det er avslapping for meg, eller en lang varm dusj uten at barn og dyr er inne på badet sammen med meg :p
Haha, akkurat det samme her!
 
Prøvde trene, jobbet mye, strikket, var opptatt med hunden... Men merket fort at det var enklere sagt enn gjort ;)
 
Back
Topp