Hva gjør dere disse dagene?

Toromor

Glad i forumet
Er det mange av dere som er på jobb denne uken? Jeg er hjemme, er 40% sykmeldt, så jeg har sørget for å få sykedagene denne uken ;) Guttene mine er på "ferie" hos sin mormor til i morgen, så jeg nyter dagene hjemme og prøver å få gjort unna litt i huset :)

Jeg jobber egentlig fullt, men nå måtte jeg ta meg et par sykedager for å hente meg inn igjen. I dag skal jeg ut på en liten skitur med en venninne, og bare slappe av :)

Jeg har påskeferie fra skole og jobb, så har fri til 3.4! Vi har fått container hjem, så vi tømmer boder og rydder utenfor:) måtte tømme det rommet som skal bli barnerom også, så deilig å ha container og bare kunne kaste!

Jeg har ferie, første dagen i dag av 15!!! Første uka skal jeg bare være hjemme, slappe av, gå små turer, se på jentefilmer, strikke og bare kose meg sammen med guttene mine. Om en uke reiser vi til Island der vi skal konfirmere eldste man, besøke venner og familie. Ser veldig frem til disse ferie dagene som skal nyyyytes før det så blir full kjør igjen med alt det vanlige :)

jeg jobber 50% om dagen.. jobba igår (har alltid hatt fri annen hver tirsdag..) har fri idag.. også jobbe noen timer imorgen.. så er det langfri :) veit ikke helt hva vi skal men gubben vil pusse opp badet :P vi skal ihvertfall ikke på fjellet. været er jo helt nydelig her hjemme på østlandet :D

Jeg skal jobbe masse denne uka.. Så da blir det money-in-my-pocket, med fiiine helligdagstillegg og alt ;) hadde fri 5 dager forrige uke, så da hadde jeg "påskeferie" :) godt å bare slappe av

Jeg har påskeferie fra skole og jobb, så har fri til 3.4! Vi har fått container hjem, så vi tømmer boder og rydder utenfor:) måtte tømme det rommet som skal bli barnerom også, så deilig å ha container og bare kunne kaste!

Hvor mye koster det?? Kan du kaste absolutt hva som helst av søppel der?? :) sånn har vi også lurt på ser du..

Vet ikke hva det koster, svigerfar jobber i bir så er han som har ordnet.. Man kan kaste alt uten om farlig avfall:)

Jeg jobber halve dager, og skal også jobbe påskaften. Ellers håper jeg at jeg er i form nok til å finne på noe kjekt i fridagene som kommer.

Jeg skal jobbe masse denne uka.. Så da blir det money-in-my-pocket, med fiiine helligdagstillegg og alt ;) hadde fri 5 dager forrige uke, så da hadde jeg "påskeferie" :) godt å bare slappe av

Hvor mye koster det?? Kan du kaste absolutt hva som helst av søppel der?? :) sånn har vi også lurt på ser du..

vi hadde en her når vi reiv kjøkkenet.. og betalte rundt 5000.. men var veldig forskjellig fra firma til firma.. noen tok betalt for antall tonn.. noen skulle ha ekstra for å levere/hente.. men han vi fant kosta 4500.. da var det kast så mange kilo conteiner'n rommer.. og alt var inkl.. men man har ikke lov til å kaste spesial avfall og elektrisk oppi..

vi hadde en her når vi reiv kjøkkenet.. og betalte rundt 5000.. men var veldig forskjellig fra firma til firma.. noen tok betalt for antall tonn.. noen skulle ha ekstra for å levere/hente.. men han vi fant kosta 4500.. da var det kast så mange kilo conteiner'n rommer.. og alt var inkl.. men man har ikke lov til å kaste spesial avfall og elektrisk oppi..

aha :) det var jo ikke akkurat billig, men gud så greit det må være.. :) vi skal nemlig *kremtkremt* kaste et helt hus... alt utvendig og myye innvendig av rot og skrot.. :)

Back
Topp