Hva gjør dere denne påsken? :D

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Her er mannen på LAN og jeg er hjemme med hundene :D

Bleieavvenner yngste....

Vi slapper av hjemme, ungene har vært en natt hos mine foreldre på campingvogna ellers skal vi stelle litt i hagen, kose oss, ungene hopper trampoline og paradis, rulleskøyter og sparkesykkel, besøker venner, leser bøker og rett og slett tar livet med ro.

Vi kooooooser oss. :)

Vi tar hver dag som den kommer :) har vært og badet alle tre i går, i morgen håper jeg på å få vasket vinduene utvendig og stelle litt i hagen :) på lørdag skal vi på middagsbesøk til familien min. Ellers er det bare å ta alt med ro.

Vi er hos svigers :)

Nå er jeg nettopp ferdig med kveldsvaktuke, så i morgen kommer ungene :) da blir det påskeegg og.. eh.. jeg tenkte kanskje jeg skulle fått rydda og vaska litt, men godt mulig det blir med tanken..

Hjemmepåske :)
Vært på jentekveld i dag også blir det småturer ut og litt eksamenslesing resten av dagene :)

Vi pusset opp barnerommet til kommende babyen vår på onsdag. Vårrengjøring på torsdag. 40 års lag på fredag. Kino på lørdag. Søndag skal vi slappe av hjemme :p

Lader opp til de to siste arbeidsukene før permisjonen starter. Mannen jobber, så jeg bruker dagene på baking, trening, avslapning og litt vasking.
Til helgen begynner vi (mannen min og pappa) å rive det ene badet vårt, så da blir det litt oppussing også :)

Vi har ingen store planer og syns det er godt å ha dagene helt fri. Skal bare være hjemme og driver og pusler litt med å male rommet til frøkna mens hun dupper i vogna på dagene.
Målet er å bli ferdig i løpet av påsken.
Ellers prøver vi å kose oss så mye det går ute i sola

Jobber og jobber :( Heldigvis fikk jeg til en overnatting på hytta med familien før arbeidshelg :)

Jobber og slapper av de to dagene innimellom der jeg har fri. Fri i dag og fri søndag.

Prøver å nyte sola litt da. Ellers er det vel om å gjøre å gjøre minst mulig.:)

Back
Topp