Hva gjør dere denne lørdagskvelden?:)

sandra 22

Gift med forumet
Ja hva driver dere med denne lørdagskvelden?:)

Jeg er hjemme i sofaen og fyrer i peisen og koser meg..Lillegutt ligger i sengen sin og ser chima film,mens gubben er på bursdagsfest.Jeg orket ikke og reise noen plass da formen ikke er noe særlig..
Godt bare og kose seg hjemme og nyte stillheten:) Dessuten tenker jeg 24\7 på lillebror i magen,åssen det blir når han kommer ut til oss:)kooooooooooooooos:) Vi lengter etter den lille klumpen våres:)

Jeg ligger også på sofaen, er helt kaputt når kvelden kommer jeg :p Jentungen ligger oppe i senga å prater :p og mannen har jeg sendt ut en tur sånn at han får litt luft :)
Det tenker jeg også mye på :) Men kjenner at jeg begynner å bli litt redd for at lillesøster får kolikk sånn som søstra hadde :p Da blir det i såfall tøffer uker når mannen er i Nordsjøen :p

Hatt besøk av bestemor i dag, men har et bekken som er så vondt at jeg bare griner av det så har inntatt stresslessen og ser på hver gang vi møtes mens guttungen leker og gubben spiller data :) og koser meg med milkshake og smågodt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her sover guttene og mannen la seg akkurat. Han jobbet i natt, så sov bare 2.5 time, så jeg sendte han til sengs. Jeg sitter i sofaen og ser hver gang vi møtes. Bekkenet har ikke vært bra de siste dagene, så har vært mange tårer, da er det godt å bare ta det helt med ro...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg sorterer og vasker babytøy. det er bare så koselig. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er både 3-seteren og TVen okkupert av samboeren.. Jeg sitter i en vond 2-seter, og vurderer faktisk å gå å legge meg;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sitter å pusler med paden og ser tv mens kjæresten og lillebror bygger bad oppe. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Vært i bursdag.. Kom hjem for 30min sia llr no.. Trøtt og sliten , så nå ere natta :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Hadde besøk av et vennepar med deres to barn, spiste vafler, is og muffins. Etterpå hentet vi vuggen og så snakket jeg i tlf med mor :) det var koselig, snakker så sjeldent med henne :)

Jeg har vært på Strømstad spa:)
Helt herlig å unne seg litt velvære nå mot slutten!

Back
Topp