Hva gjør dere damer i dag?

Gullklump

Forelsket i forumet

Jeg skal til legen i morgen, og håper på å få begynne og jobbe igjen....

Så jeg skal nyte denne dagen, og få litt orden i huset (det er egentlig ikke så mye og gjør)

Ellers sitte i sofaen med pcen på fanget, se ut vinduet på det nydelige regnet som aldri stopper....

Også kanskje ta meg en tur på loftet og rote i alle babytingene....... emoticon

Nyter en dag fri helt alene
Merker at det tar på kroppen å jobbe fult og gå på skolen ved siden av.
Har ikke så mye energi igjen til 3 barn hjemme og huset.
Ser frem til å bli ferdig med bryllup, konfirmasjon og eksamner, DA skal jeg slappe av å nyte svangerskapetemoticon

I dag prøver jeg å gjøre unna litt klesvask og husvask. Og prøver å motivere meg selv til å skrive en skoleoppgave Ikke lett kjenner jeg......

Å, du er god du! Alt på engang ;) Like greit å få alt gjort, du er god som finner energi til alt!!! Tenk om du klarer å få skrevet oppgaven, og i kveld når ungene legger seg kan du med god samvittighet bare lene deg tilbake og nyte livet ;) Lykke til ;) 

Og når skal du gifte deg?

Jeg sitter på jobb og venter på at kl skal bli 14 så jeg kan dra på KK for å hilse på guttene i magen igjen, og forhåpentligvis få svar på noen av de hundre tingene jeg lurer på: )

Håper siste timen går fort, og at du får svar på alt du lurer på, lykke til emoticon

chrisella skrev:
Jeg sitter på jobb og venter på at kl skal bli 14 så jeg kan dra på KK for å hilse på guttene i magen igjen, og forhåpentligvis få svar på noen av de hundre tingene jeg lurer på: )

Takk for det: )

Gullklump skrev:
Håper siste timen går fort, og at du får svar på alt du lurer på, lykke til emoticon

chrisella skrev:

Her har det vært nok en lat dag hjemme...Sovet på sofaen, sett tv og ikke orket å gjøre noenting..Må vel på NAV snart å etterlyse pengene mine Lurer virkelig på når energien skal komme tilbake!!! Halvveis i dag og fortsatt like trøtt og sliten..Slik var det ikke i de andre svangerskapene..
Håper dere andre får en flott dag!! 

Håper du får starte å jobbe litt igjen! 

Jeg har sovi bort halve dagen i dag... Er litt småforkjøla og utrolig sliten i dag. Var alt for rusa etter ul i går så gjorde alt for mye jeg ikke burde gjort, så i dag er bekkenet ødelagt... Nå skal jeg være tvslave frem til jeg må hente i bhg. 

Jeg jobber til 7 i dag. Når jeg kommer hjem skal jeg spise grillmat som mannen å noen kompiser hr mekket. Så fyker di videre for å planlegge et utdrikningslag. Så da regner jeg med at jeg blir på sofaen resten av kvelden;-D

Har til nå stittet i sofaen å strikket og sett på tv. Her kan dere se bunaden jeg har strikket til gutten min. Skal nå begynne pålue og sokker til den lille. Skal snarte på babysvømming med gutten min. Bare se på det jeg har strikket. http://yava89s-hobbyblogg.blogspot.com

Jeg har vært på jobb, også har jeg og mamma tuslet rundt i noen butikker og handlet litt jentetøy, vært på plantasjen, og nå er jeg hjemme. Skal bare slappe av i kveld :0)

Jobbet halv dag , da jeg er i 50 %sykmld fra i dag av,pga av bekkenløsing. Vært på bhg med mann og unge. Sett de gått i tog rundt bhg og ropt hurra:)
Ellers er det nettsamling med gruppa mi fra skolen( går skole ved siden av fulltidsjobb) men før det må jeg dusje jentungen før sengetid:)

Gullklump skrev:

Å, du er god du! Alt på engang ;) Like greit å få alt gjort, du er god som finner energi til alt!!! Tenk om du klarer å få skrevet oppgaven, og i kveld når ungene legger seg kan du med god samvittighet bare lene deg tilbake og nyte livet ;) Lykke til ;) 

Og når skal du gifte deg?

Ikke jeg som skal gifte meg (burde ha skrevet det annerledes ) er forlover til min beste venninne :) Hadde utdrikningslag i helga og bryllupet er 27.Mai. Men konfirmanten helga etter er min <3 litt hopp mellom barna her i huset :) oppgaven er nesten ferdig og jeg har landet på soffan :) og jammen fikk jeg tømt skittentøys kurvene i dag også, da kan det ikke bli bedre :-d>

Back
Topp