Hva gjør dere daglig?

Må bare spør siden jeg er litt over gjennomsnittet interresert i hund! Hvilken type instruktør er du, og i hva? Og har du noen hunder selv, og isåffal, hvilken rase? :p

Jeg har NKK trinn 1 utdanning så går mest i valpekurs, grunnkurs og begynnerkurs i lp. Har også hatt rally-kurs og begynnerkurs i apportering (jakt). Håper å få tatt klikkerinstruktørutdanningen til Canis neste år, jeg var påmeldt i år men måtte melde avbud pga økonomi. Jeg har to stk tollere. Vi er forøvrig medlemmer på samme hundeforum. :p ;)

Jeg har NKK trinn 1 utdanning så går mest i valpekurs, grunnkurs og begynnerkurs i lp. Har også hatt rally-kurs og begynnerkurs i apportering (jakt). Håper å få tatt klikkerinstruktørutdanningen til Canis neste år, jeg var påmeldt i år men måtte melde avbud pga økonomi. Jeg har to stk tollere. Vi er forøvrig medlemmer på samme hundeforum. :p ;)
ååh! Kult! Hmm, da tror jeg at jeg har en idé om hvem du er! Spennende :D

Vi har også toller! Ei tispe på 2 år :-)

Jobber som økonom 100%, men kjenner at dagene er lange og tunge. Så håper å få jobbe litt redusert fremover...

Jobber 100%

Jobber som assistent på sjukeheim/omsorgssenter. 80% fast stilling. Skal til legen i dag for 50% sjukmelding pga bekkenløsning, ryggsmerter og ischias. I mine første 3 svangerskap ble eg 100% sjukmeldt ifra veke 20 så har god håp at eg klarer meg iallfall tom veke 30 denne gangen!

Jeg jobber 100% som frisør, så ikke helt forenelig med svangerskapskvalme.. Vært 100% sykemeldt i 8 uker nå, men begynner på igjen neste uke. Blir sikkert 50% tenker jeg..

Sist svangerskap var jeg også 50% sykemeldt fram til uke 30 pga kvalme, deretter 100% pga bekkenløsning og isjias nerve i klem..
Håper å slippe bekkenløsning denne gangen, gått til fysioterapi for å få øvelser, men legen er ikke helt optimistisk..

ååh! Kult! Hmm, da tror jeg at jeg har en idé om hvem du er! Spennende :D

Er sikkert ikke så vanskelig å gjette, tror ikke vi er så mange aktive der med to tollere. :p Kjente igjen deg ganske raskt (ikke så vanskelig når du bruker samme nick hehe).

Vi har også toller! Ei tispe på 2 år :)

Herlige hunder. :) Vi har ei tispe på 4 år og en hannhund på 9,5.

Er sikkert ikke så vanskelig å gjette, tror ikke vi er så mange aktive der med to tollere. :p Kjente igjen deg ganske raskt (ikke så vanskelig når du bruker samme nick hehe).

Herlige hunder. :) Vi har ei tispe på 4 år og en hannhund på 9,5.
Hehe, nei! Er vel ikke så mange!

Jeg gjorde det enkelt, er ikke avhengig av å være så fryktelig anonym, så gjorde det enklest mulig for megselv! :D men så kjekt at dere også skal ha da!

Jobber 50% som lærer (gjorde også det før graviditeten grunnet ryggskade). Håper jeg kan fortsette å jobbe 50% ut svangerskapet, og at den kraftige bekkenløsningen jeg hadde med førstemann holder seg på god avstand:)

Jobber 100% i barnehage. Det er tøft med bekkenløsning uansett hvor mye som blir tilrettelagt. 16+1 idag og kjenner at kroppen snart sier stopp.

Jobber 100% som lærer på småskolen :)

Back
Topp