Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber 100% med hjemmeside/data/layout/copy/merkedsføring, men på et firma som tydeligvis ikke vil ha småbarnsforeldre som ansatte, så fikk si opp og har hjemmekontor til jeg slutter før jul. Da blir jeg arbeidsløs, men med godt mot, har heldigvis en mann som tjener mer enn godt nok for at vi skal klare oss, men da blir det ikke penger til ekstra kos og reiser osv![]()
Jobber 100% med hjemmeside/data/layout/copy/merkedsføring, men på et firma som tydeligvis ikke vil ha småbarnsforeldre som ansatte, så fikk si opp og har hjemmekontor til jeg slutter før jul. Da blir jeg arbeidsløs, men med godt mot, har heldigvis en mann som tjener mer enn godt nok for at vi skal klare oss, men da blir det ikke penger til ekstra kos og reiser osv![]()
Det er ikke tillatt ved norsk lov å lede en bedrift slik at ansatte ikke kan få barn. Det er ikke tillatt å si opp eller be om oppsigelse av gravide.Jobber 100% med hjemmeside/data/layout/copy/merkedsføring, men på et firma som tydeligvis ikke vil ha småbarnsforeldre som ansatte, så fikk si opp og har hjemmekontor til jeg slutter før jul. Da blir jeg arbeidsløs, men med godt mot, har heldigvis en mann som tjener mer enn godt nok for at vi skal klare oss, men da blir det ikke penger til ekstra kos og reiser osv![]()
Herregud, helt åpenbart en usaklig oppsigelse!Jobber 100% med hjemmeside/data/layout/copy/merkedsføring, men på et firma som tydeligvis ikke vil ha småbarnsforeldre som ansatte, så fikk si opp og har hjemmekontor til jeg slutter før jul. Da blir jeg arbeidsløs, men med godt mot, har heldigvis en mann som tjener mer enn godt nok for at vi skal klare oss, men da blir det ikke penger til ekstra kos og reiser osv![]()