Hva gjør dere da snuppser?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Her sitter jeg og ser the exes og strikker omslagsjakke. :-) gleder meg sånn til omvisning på sykehuset imorgenkveld:-)

følger delvis med på fotballkampen sambo ser på og sitter med bv og fb men logger straks av nå så vi får legge oss når det er ferdig.
jeg er helt gåen, sover lite om natten og i dag har det gått i ett samtidig som jeg har mye vondt og er sliten. og sambo er vel også trøtt da han ikke sovnet før rundt 12 i natt og sto opp igjen rett før 4.45 for at han skulle på jobb. han er hvertfall veldig stille som nok er en kombinasjon av at han er trøtt og sliten og "laget hans" taper så det holder i kveld...

Egentlig på vei i seng, for en time siden :p Leser gjennom blogginnlegget mitt, for å se om jeg virkelig klarte å henge ut mannen min som en som ikke gidder å gjøre noe :p Jeg klarer ikke helt å se det, men ifølge en kommentar høres det sånn ut :p

Har hekla litt sommerfugel pynt til kurven til lillemor i magen <3
Ordna skolesekken og leita fram klær til storesnuppa som begynner i 1.klasse i mårra ;)

Har skrudd samnen bedside criben, og akkurat lagt meg :-)

Sendt fra mobilen.

følger delvis med på fotballkampen sambo ser på og sitter med bv og fb men logger straks av nå så vi får legge oss når det er ferdig.
jeg er helt gåen, sover lite om natten og i dag har det gått i ett samtidig som jeg har mye vondt og er sliten. og sambo er vel også trøtt da han ikke sovnet før rundt 12 i natt og sto opp igjen rett før 4.45 for at han skulle på jobb. han er hvertfall veldig stille som nok er en kombinasjon av at han er trøtt og sliten og "laget hans" taper så det holder i kveld...

Huff, da må du legge deg å slappe skikkelig av! En god klem til deg!:-)

Huff, da må du legge deg å slappe skikkelig av! En god klem til deg!:)
takk og takk, fikk sovet litt i natt heldigvis, våken "bare" 3 ganger i motsetning til 7-10 hehe

Har vært å levert barna i bhg og på skole. Etter det har jeg ryddet hjemme, satt på en maskin med klær, og ligger nå og halvdøser på sofaen til jeg skal på lunsj med to venninner kl.1200 :)

Sitter å venter på jordmor som som vanlig er forsinket;) så får jeg jo oppdatert meg litt på forumet her da:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Tja, dagen så langt har bestått i mye husarbeid...
Hjemmebesøk til en bruker..
Babyverden og nettshoppa:P
Senere i dag skal babyrommet være klart og jeg skal begynne innrede<3<3

Nå skal jeg spise en banan for så å kjøre å hente Veslegutt i barnehagen:) koselig :D i kveld skal vi på oppdagelsesferd på låven:) tror vi må gjemme unna en skatt eller noe :p han gleder seg veldig ihvertfall:)

Back
Topp