Hva gjør dere blondiner med evnt ettervekst??

Skrulletulla

Gift med forumet
Jeg trenger råd og tips til hvordan jeg ikke skal få så fort ettervekst.. Jeg var hos frisøren i begynnelsen av Mai og tok etterveksten,så sa hun at det ville holde hele sommeren, yeha raight jeg fikk jo ettervkst 3 uker senere [:'(][:@] jeg kan ikke holde på å fjerne den såååå ofte liksom,men gjør jeg det ikke så føler jeg meg ikke vel i det hele tatt.. Æsj,må jeg blir mørk??

Hva gjør dere andre med lign problem???

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

før farga jeg den annenhver uke
nå 1 gang i mnd.

må tåle litt ettervekst.

hvilken metode bruker du da? går du til frisøren?

Jeg striper håret med MANGE små striper, da syns ikke etterveksten like godt. Stripingen gjør jeg selv, hjemme. Kjøper en blå pakning på Europris til 90 kr. Kan det være Poly Blonde den heter? Litt usikker. Kjempefornøyd med den iallfall.
Nå har jeg hår som tåler litt røff behandling uten å bli slitt da. Tror jeg tar etterveksten annenhver mnd eller noe..

Jeg striper håret, for da blir ikke forskjellen så stor [:)]

ORIGINAL: Nøstemamsen

Hvis du får lett ettervekst vil jeg råde deg til å ta noen mørkere striper i hodet og ikke ha det helt lyst. da vises den mindre og glir liksom fint inn i resten av håret uten at det er stygt.

Hvis du abselutt vi ha helt lyst så kan du kjøpe blond spray på H&m (feks) og spraye et par ganger når du får det [;)][;)]

ja,jeg kunne jo tatt noen mørke striper.. er du frisør?

Hvordan stripemetode er best da? folie?

ta litt mindre,neste gang .det frisøren din sikkert tenke på var at sola ville bleke det i sommer

JAAA!! Akkurat nå er den forferdelig!!![:'(] Jeg er såå lei!!![:'(][:'(] Men jeg har helbleika hår, men tenker å la det vokse ut litt, så begynne å stripe det isteden.. Kommer til å bli pyton å gå med den etterveksten i sommer, men er så lei å farge det heletiden.
Får ettervekst allerede etter 2 uker jeg da[:'(]

ORIGINAL: fairy

Jeg striper håret med MANGE små striper, da syns ikke etterveksten like godt. Stripingen gjør jeg selv, hjemme. Kjøper en blå pakning på Europris til 90 kr. Kan det være Poly Blonde den heter? Litt usikker. Kjempefornøyd med den iallfall.
Nå har jeg hår som tåler litt røff behandling uten å bli slitt da. Tror jeg tar etterveksten annenhver mnd eller noe..

jeg har også sånn hår som tåler endel, men har liksom ikke funnet en striping som funker på meg hjemme, så har blitt til at jeg går til frisøren... men det er fryktelig dyrt, så hadde ikke gjort noe om jeg kunne gjøre det for 90 kr mnd istedenfor 600....[8|]
får du med sånn hette eller bruker du folie?

hvis du tar de mørkestripene hjemme kan du ende med grønne/grønnaktige striper.et blondtbleket hår har ingen pigmenter.du kan fint ta de i hette eller folie,kommer ann på hvor mye du vil ha og håret ditt.

ORIGINAL: Nøstemamsen

ORIGINAL: Cstina

JAAA!! Akkurat nå er den forferdelig!!![:'(] Jeg er såå lei!!![:'(][:'(] Men jeg har helbleika hår, men tenker å la det vokse ut litt, så begynne å stripe det isteden.. Kommer til å bli pyton å gå med den etterveksten i sommer, men er så lei å farge det heletiden.
Får ettervekst allerede etter 2 uker jeg da[:'(]

Du treger ikke gå med stygg utvekst i sommer , bare begynn å stripe håret nå . [;)][;)] 
Så redd for at det skal bli rart[:D] Men skal høre med ei venninne av meg som er frisør[;)]
Lykke til med håret ditt da[:D] Var vel ike til stor hjelp her jeg.. Var bare godt å få ut litt irritasjon på håret[;)]

Jeg er mørk blond, men har farga det underste håret helt mørkt, og striper det øverste bare. Blir ikke like ille ettervekst av striper. Tar det annenhver mnd kanskje...

ORIGINAL: Silly

ORIGINAL: fairy

jeg har også sånn hår som tåler endel, men har liksom ikke funnet en striping som funker på meg hjemme, så har blitt til at jeg går til frisøren... men det er fryktelig dyrt, så hadde ikke gjort noe om jeg kunne gjøre det for 90 kr mnd istedenfor 600....[8|]
får du med sånn hette eller bruker du folie?

Bruker hette for å få mange små striper. Jeg var litt skeptisk til å gjøre det hjemme, men tok den aller lyseste varianten, og det ble bra. Hadde mørkt farget hår så regnet med at det skulle bli tragisk, men to omganger med de stripene og nå er håret mitt lyst og fint![;)]

Jeg har ikke råd til 600 i mnd, så for meg er dette perfekt![:)]

Back
Topp