Hva gjør deg rørt?

Hønemor87

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Som gravid blir man rørt til de rareste tidspunkt for de rareste grunner. Så fyr løs...
 
Så små barn på et barnearrangement hvor de fikk møte tv-heltene sine Egentlig alt hvor jeg ser små barn som får nye opplevelser
 
Noen som har sett nye jurassic Park? Når den dinosauren som er planteeter står igjen på øya og tydelig er bevisst på at han blir forlatt. Jo da brister hjertet mitt...
 
Mannen er en plass i sitt følelsesliv hvor han blir lett rørt. Er egentlig en manne mann som aldri viser følelser til andre enn meg. Men når han ser på norske talenter eller andre talent show og håpefulle går videre, jo da gråter han en skvett. Og det gjør jeg og. Ikke fordi jeg blir rørt, men blir rørt av å se på mannen...
 
Det siste som gjorde meg rørt var en film av en baby som fikk se moren sin for første gang med briller på (altså babyen fikk sine første briller). Det er fem minutter siden og det er omtrent så lenge jeg klarer å gå uten at noe rører meg til tårer. :D
 
Såg I dag en video av en gjeng psykisk utviklingshemmede som meldte seg på Australia got talent og skapte sykt god stemning. Å se den mestringsfølelsen... Og å tenke på alle de kreftene som stod bak å øve, komme seg dit, melde seg på og gjennomføre det med glans fikk tårene til å trille....
 
Er så lettrørt som gravid at det er pinlig. Tårene triller av alt mulig; frå barne-tv til tankevirksomhet. Dyr som gjer triks, avisartiklar med kvardagsglede - eller med sterke historiar. At borna gjer noko fint, eller berre det å tenke på ein gang dei gjorde noko fint kan vere nok til at tårene triller...
 
Alt som er det minste trist! Jeg er ikke spesielt hormonell, men tåler ikke triste ting :rolleyes:
 
Det siste som gjorde meg rørt var en film av en baby som fikk se moren sin for første gang med briller på (altså babyen fikk sine første briller). Det er fem minutter siden og det er omtrent så lenge jeg klarer å gå uten at noe rører meg til tårer. :D

Den får meg også til å gråte
 
Nå så jeg den igjen.. :sad015
 
Og musikk då, her er det grinegaranti!

Eva Weel Skram - Vi lovar
Eller sjølvsagt originalen:
Oscar Danielson - Besvärjelse

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Konfirmasjonstalen til prinsesse Ingrid Alexandra, spesielt fra hennes mor og far. Skikkelig rørende :sad010
 
Sitter å ser "Alt for Norge" og blir rørt til tårer når de leser de gamle brevene fra dine forfedre som de sendte hjem.
 
Back
Topp