Hva gjør deg glad?

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Akkurat nå, tenk etter hva er det i dette øyeblikket av ditt liv som gjør deg glad?

Her er det tanken på at jeg snart skal besøke familien på Østlandet som gjør meg veldig varm om hjertet.

Tanken på at vi snart blir en familie på fire gjør meg glad og gir meg den varme følelsen ❤

At vi snart blir en familie på 4 :)

Kattene mine og min fantastiske datter ♡

Det som gjør meg mest glad er når barna mine gjør det de skal uten mas og styr, og uoppfordret kommer med klemmer og gode ord❤️

At snuppa hver dag kommer hjem fra skolen med sprudlende humør fordi det er gøy på skolen :) Babyen i magen, og verdens fineste kjæreste som står på for oss :Heartred

At jeg fyller år snart og alle vennene mine kommer og feirer med meg :D

Å være gravid :)

Det beste jeg vet for tiden er når lille jenten min våkner fra en lur og er så slapp at hun koser i armene mine. Da blir jeg glad.

At vi har fått tre fine barn :)

Akkurat nå? At jeg overlevde fødselen, uten en eneste rift, og at vi har en velskapt liten jente :) Og snart er familien på fire samlet ❤️ (tre tobente og en firbent)

Sønnen min :Heartblue kjøpt nytt sengetøy som jeg har hatt lyst på, gleder meg til å se det på senga, og fikk lov av typen å kjøpe et til som jeg har hatt lyst på snart :D og at jeg akkurat har fått penger på etterbetaling, hoho :happy: også at det ikke er lenge til første bursdagen til gullet mitt :cheers

Back
Topp