Hva gjør deg glad?:)

junibebi89

Gift med forumet
Nå som det sikkert ikke bare er meg som er dritt lei av å være gravid, er det fint å gjøre ting man blir glad av! Hva gjør deg glad ?:)

Jeg var på en liten shopping tur i dag og fikk skaffet meg masse fint og nye gravidklær! Skikkelig deilig! Shopping gjør meg glad:)<3

Sooooool gjør meg glad! <3
Og den fantastiske mannen min! :) og alle andre fantastiske og gode menneskene jeg har i livet mitt <3

Det å jobbe med det jeg elsker - barn - gjør meg også glad! :D

Spillekveld med familien og gode venner i kveld :happy: veldig kjekt

Blir glad av å se mannen min smile når han ser på meg, sol, glade hunder, happy bonusgull, også blir jeg megaglad når jeg kjenner lillegull bevege seg :D

Mine kjære barn! Og min gode,snille, kjekke, fine samboer :D alle venner og fine familie! Altså alle de jeg er så utrolig glad i <3

Blir veldig glad av den fantastiske jenta mi!:D<3

Å dusje ❤❤❤❤
Spise mat og sjokolade
Gå tur med hundene
Å få ting
Å kjenne baby spark i magen

Jeg syns ikke at så mange ytre faktorer klarer å påvirke humøret. Det lever liksom helt sitt eget liv. Men sola er en vinner, i går var jeg superhappy og takker sola for det :) Og en invitasjon til min onkel og tante på fredag!

Last edited:
Sol og vårvær!!! :Heartred Min fantastiske samboer som er hjemme hos meg om nøyaktig 1uke!!! Kjenne lille Freja og tanken på at vi skal bli en familie!!! :love7

Mannen min og gutta våre :)
Å gå gravid og kjenne spark og glede seg over å få treffe henne :)
Å være frisk og ha god helse, og at de man er glad i også er friske :)
Lage og spise god mat :) kanelsnurrer står i ovnen nå og vi venter snart formiddagsbesøk :)
Klemmer :)
Sjokolade og pepsi max :)
Se the night manager på tv 2 på kvelden :)
Åh, det er såå masse å være glad/takknemlig for !

Generelt god helse, friske barn, god økonomi og lite bekymringer, fantstisk familie og venner.
Jeg liker å shoppe, blir glad av en ny stol, bil osv.

Men generelt er jeg glad og takknemlig for et godt liv.
:)

Og svangeskapet er en liten del av livet..
Crappy-definitivt!!!!
Men jeg klarer å nyte det, se hvor heldig jeg er..

Ja, men det er jo begrenset hva man får brukt av spesielt klær til den lille :p jeg har brukt utrolig mye penger på klær og alt annet egentlig! Men jeg forsvarer all handlingen med at dette er førstemann :p

Hihi det er så lov! Jeg kjøpte bare klær til meg selv nesten da men tjihi. Har hatt så lite klær igjen nå etter at alt vokser så voldsomt foran på meg nå:p. Så da var det endelig godt å få litt ny innkjøp :D

Back
Topp