Hva gjør bebisen når den er våken??

Grete71

Forumet er livet
Hei, hva gjør bebisen deres når den er våken???!!! Ligger for seg selv og pludrer, eller er den stort sett i fanget deres? [:)] tror Vetle har blitt utrolig bortskjemt, etter mye bæring og trøsting da han hadde vondt i magen.. Han klarer seg max 10 minutter foran TV'en [8D] før det er SUTRING (ikke gråt, nei...).
Samtidig er det jo litt kos også, for nå har han blitt en riktig KOSEGUTT! [:D] kan ligge på brystet mitt lenge og bare kose.... [:D]

jøss.. har visst samme bebi du og jeg[:D].. bare min heter Jonas.
han kan max ligge på gulvet el andre plasser max 10 min før han sier fra at nå vil han ikke mer.. da småkjefter han bare[:D]
men han elsker å ligge på stelleboret.. er sikker på at han kan ligge der mye lenger..

Stellebordet, ja!!!!! Da går jabba i ett!!! [:D] og beina!!!! Opp og ned og fram og tilbake!!! Og et mareritt å ta på ny bleie! [8D] Nå sovna han i armene mine, la han ned i vippestolen, 2 minutter så var han våken og kjente at han ikke lå der han sovnet... Litt sutring, inn med tutten, og nå tror jeg han sover igjen... Nei, øynene er oppe, men han klarer seg visst selv akkurat nå....

Timo er også en skikkelig kosegutt..
Men greier seg heldigvis på gulvet i noen perioder. Nå om dagen ligger han under slik stativ, så han kan røre de lekene, og de svaier og det kommer lyder.. Er nok  kjempeartig til tider.
I går kveld lå han der i ca en time, prata litt til leka, vifta med både armer og bein..
Det var godt og, for mamma og jeg laga medisterkaker!

Ellers har jeg han oppå bordet jeg. Spisebordet, stuebordet og kjøkkenbenken. Der jeg er. Må jo ha en hånd på han hele tida da.. Men han får da bli med. [:)] 

Timo er også fryktelig pratsom og blid på stellebordet. Han blir blid så fort jeg begynner å ta av han klær! [:D]

En hel time???!!!! Nå ligger Vetle og ser på Tinas mat.... Da fikk mor gå på badet og stelle seg, og hørte masse lyder fra stuen. Hørtes ut som om han prøvde å le! Så sovnet han, men det var bare noen minutter. Så nå ligger han og kikker på Tina igjen, med stooooore øyne! [:D]

Jepp, ble overrasket jeg også, er ikke mange gangene han har ligget og vært blid sååå lenge.. Men da søskenbarnet til Theodor var her forrige uke, hadde jeg to to åringer som løp rundt og lekte og skrek.. Da lå Tim Oliver på gulvet i 1 og 1/2 time!

Men er nok mer unntaket enn regelen... enda.. [;)]

Babygym heter det vel forresten!

Det er kjempekjekt med søsken! De er så morsomme!

Jenny liker åligge under babygymen sin å slå på leke der, da koser henne seg og det vet jeg får da prater henne hele tiden og smiler og ler.
Der får henne ligge max 40min hver dag (kan jo ikke la henne ligge der til hun blir lei heller, hehe)

Ellers er Jenny masse våken pg da liker henne å bli bæret på eller ligget på gulvet sammen med å snakke. Oppmerksomhet synes Jenny er super topp.

Jeg har fishe price uro som er festet til lekegrinda. Men den sovner han bare til.... Må kanskje investere i en slik babygym.
Det heter visst at babyer liker andre små barn! Av en eller annen merkelig grunn.... De bråker jo så fælt... [8D] 

Lucas er en skikkelig skravlefant!
Etter vi tok i bruk vippestole tilbringer han mye av tiden der.
Men av og til sier mammahjertet at nå er det tid for kos... [8D]

Emily elsker å ligge under babygymmen, hun prater og smiler til lekene sine... så har hun blitt veldig nyskgjerrig, vil helst gå rundt på armen å se på ting i huset. Ellers elsker hun å bade, plasker og ler i badekaret. Og selvfølgelig er det aller best å prate og smile m oss[:D]

Som regel så sitter eller ligger han på fanget mitt og prater. Ligge på gulvet syns han ingen ting om, stelle bordet er greit, men det er fordi han vet at snart er rompa og tærne fri, også er det vist kjempe godt og tisse uten bleie.[:D]

Vi har en sånn fisher price aquarium cradle swing, med lyd lys og uro også svinger den av seg selv, der kan han sitte lenge og se på hotell cesar, noe som mamma ikke liker så godt. Tror han har en ting for pene damer. Men han er jo gutt så det er vel helt normalt[:D] Er så morsomt når han ligger og prater og smiler til tv`n.[:D][:D]

Back
Topp