Hva gjør bebiene deres...

Snikende Ullteppe

Elsker forumet
akkurat NÅ! [:D] (inspirert av *NinaK*)
Her står Angelica i lekegrinda si og holder på med leketelefonen sin, og slenger den etter røret inn i grinda. Ser etter reaksjon fra bikkja som kvekker og fniser av det *smelt*

Her sitter hun i sofaen på fanget til pappaen og prøver å feste en sugekopp til pannen hans :)

Her har pjokken min nett sovnet:) Før det så kjørte me rundt i huset i den nye vogna (titanium breeze) for å prøve den ut. Trur me har gjort ett veldigt godt kjøp der for minien ville abselutt ikkje utav den igjen[:D]

Leker og veksler mellom pusslematten og gåbilen [;)]

Her veksler han på og stå og sitte foran to skuffer han har klart å åpne, og der var det veldig mye spennende oppi [8|]
Har ikke hjerte til å ta det fra han for han er ikke helt i form, så da får han lov til å kose seg [:)]

Her har ho just våkna,og ligger og prater med Nalle-mann (bamsen)
Så nå går e å henter gullet mitt

Snuppa her har nettopp vært å ødelagt en bok som storesøster har.I tillegg har hun rivd i stykker ellos katalogen og rotet utover masse bokser som jeg ikke har fått ryddet bort.

Så hun er i ødleggelse modus i dag.

Akkurat NÅ sover hun igjen [:D] 

Men vi har vært på Jernia og shoppet litt.

"Leser" avisen, koser på bamsen og prøver å ta på seg en sokk, nå puttet hun den oppi bøtta i stedet!

han ligger ute i vogna og sover! [:)]

Nå leser hun i ei bok i stolen sin og jabber ivei [:)] Hun er stuptrøtt, men vil ikke sove.

vet ikke om jeg tørr å si det itilfelle jeg ødelegger freden..

men..-

hun sitter å leker i lekegrinda,stille...med lekene sine.....for seg selv...
*sjokk*
*nyyyyte*

Back
Topp