HVA GJØR DU når du kjeder deg?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Når du kjeder deg, hva finner du da på?

Jeg pleier ikke å kjede meg og pleier å ha mye å finne på, men denne uken har frøkna og mannen vært syk slik at jeg har vært tvunget til å holde oss hjemme hele dagen.

Har du nettsider å anbefale?

Pinterest er perfekt tidsfordriv :-) Passer perfekt nå som du kan finne inspo til barnerom, gravidklær, fotografering etc. :-)

Jeg kjeder meg sjelden siden jeg har en 3-åring, men Babyverden er ganske bra tidsfordriv. ;) Spiller litt Sims også.

Ellers "oppdaterer" jeg meg på siden til lokalavisen eller VG. Skjønner ikke helt hvorfor jeg leser VG, da, siden journalistene tror de lager artikler til SE og Hør. :P

Last edited:
Strikker, ser tvserier/film, surfer, spiller pc-spill.
Lite tid til å kjede meg nå, med en liten en på 6 mnd.

Som nevt, pintrest er kjempemorro :-) alt fra matoppskrifter, ute- og inne aktiviteter, mote, bryllup, dyr, biler, ja alt, tips og råd om alt mulig du måtte lure på ;-)

Ser TV, leser, strikker, går tur

Spiller på telefonen, vasker huset, rydder i skuffer og skap. Baker noe! Hører musikk og legger til nye sanger i lista mi!

Går tur på kveldene.
Ellers er det nok å finne på, så kan ikke påstå at e kjeda meg så mye ;)

Mer enn nok å gjøre hjemme... Rydde og organisere i bod og skaper. Og masse sånt "skulle ha gjort", bilder i album ol. Trene. Ellers kan jeg finne en film el hvis jeg heller vil slappe av

Back
Topp