HVA GJØR DERE PÅ EN FREDAGSKVELD DA?

Midt Norge

Elsker forumet
JEG SITTER HER OG TITTER LITT PÅ INNLEGGENE.. ELLERS ER DET LITE SOM SKJER GITT,, HER ER DET JO GLATTIS UTE SÅ DET ER IKKE NOE FOR EN HØYGRAVID DAME DET EL?
[;)]

Nå skal jeg straks gå å legge meg å synge og kose med Linea så hu sovner.... Så må jeg nok titte litt på IDOL[:D]

Her blir det idol snart.. Å etter det blir det nok senga..

JA DET ER IDOL I KVELD JA...HEHE tRODDE DET HADDE VÆRT JEG.. DET MÅ JO BARE SEES DA..

Her sitter mamma å lisj mor foran pcn å spiser ny stekte bolla å kosa.. (lisj mor he klart å sovna i fange) [:D] å pappa he lagt se for han skal opp hall fem i natt [:'(]

glattis er skumle greier.... best å holde seg inne da... kan jo fort slå se både gul å blå [;)]

Her har det vært feiring av bursdag i dag...
Foreldra mine laget middag og kake til meg i dag.. Utrolig deilig når man har en stor mage i veien....

Ellers så skal jeg se på idol nå...

Jeg sitter her litt og nå skal jeg se på idol[:)]

har laga meg sjokoladekake..
mmmh
sitter å gomler nå[:D]

har spist moussaka ogs nå ser vi på idol. Skal opp tidlig i morgen og se på babyting......"glede glede"

Jeg har jobba fra 07.15-22.30 jeg da [:'(] en smule sliten etter en sånn dobbelvakt ja.. Så jeg tenkte jeg måtte en tur på nettet og kikke før jeg går å legger meg.. Ser bare frem til i morgen, da har jeg fri, så jeg håper på sol, sånn at jeg kan nyte en dag ute [:D]

Jeg sitter her inne samtidig som jeg ser på film!

Vil ikke legge meg helt enda, for jeg er søvnløs for tida! Har ikke sovet skikkelig siden mandag. Enten så sovner jeg ikke, eller så våkner jeg i 3-4 tida og ligger våken. AAARRGH!

Men det gjør at jeg sitter her inne og henger da! Og det er jo koselig!

Klem, M

Nå har jeg sett Idol og vært nede med sitronvann med honning til datteren min som ligger og hoster. Har prøvd med alt mulig uten at hostingen vil gi seg [:(]. Og hun har holdt det gående i hele dag. Får dra på apoteket og kjøpe hostesaft imorgen. Synes ikke den lakris-hostesafta hjelper noe, men er vel verdt et andre forsøk.. Er hun ikke bedre på mandag drar vi til legen. Hun sliter seg helt ut stakkar.

Har vært litt her,og glodd litt på tv og gomla snop[:)]og hatt en liten haltime med sambo[;)]tihi.nå begynner øya å bli såre så nå ska jeg legge meg.Nattinatt alle sammen[:)]

Back
Topp