Hva gir man?

Ja no konfekt eller vin må vel være bra tenker jeg :-) også takkekort hvis dere sender det etter fødsel :-)

Ja tenkte på det, men blir litt dumt hvis det skal bli stående lenge. Vet ikke når hun kommer innom med det eller noe. Men blir det dumt med en flaske vin eller twist pose? Eller begge deler?

Ville gitt begge deler og et bilde av baby med hentesettet etterpå pluss tankekors hvis dere sender ut... Er litt jobb å lage et helt sett så koselig å vise du setter pris på det;)

Kommer ann på om du har bedt om det eller om hun har tilbudt seg. Jeg hadde nok bare gitt takkekort i etterkant. Noen ganger holder det med å si takk. For meg virker det overhysterisk å skulle ha kjøpt inn noe i forkant å gi når hun kommer. Holder det ikke lenger i dagens samfunn å bare si takk for å vise at man er glad? Hun forventer nok ikke noe tilbake og blir nok veldig glad den dagen det ligger et koselig bilde eller et takkekort i postkassen.

Kommer ann på om du har bedt om det eller om hun har tilbudt seg. Jeg hadde nok bare gitt takkekort i etterkant. Noen ganger holder det med å si takk. For meg virker det overhysterisk å skulle ha kjøpt inn noe i forkant å gi når hun kommer. Holder det ikke lenger i dagens samfunn å bare si takk for å vise at man er glad? Hun forventer nok ikke noe tilbake og blir nok veldig glad den dagen det ligger et koselig bilde eller et takkekort i postkassen.
Nei saken er bare det at hun bare har strikket det og jeg syntes det var fint og spurte min kollega hva moren tar for settet. Og da hadde moren sagt at jeg bare skulle få det. Så vil gi noe igjen som takk siden jeg får det

Et gavekort på noe?
Eller en vinflaske om du vet hun drikker det

Så hyggelig at du vil gi noe, synes det er koselig å si takk med en liten gave jeg d:)

Nei saken er bare det at hun bare har strikket det og jeg syntes det var fint og spurte min kollega hva moren tar for settet. Og da hadde moren sagt at jeg bare skulle få det. Så vil gi noe igjen som takk siden jeg får det
Skjønner situasjonen. Jeg hadde bare vært glad, smilt og takket pent. Husk at folk sier ikke at du kan få noe om de ikke mener det. Hun ønsket å gi deg dette og da er det noen ganger mer takknemlig å akseptere det. Du kan jo si at du gleder deg til å prøve det på og smile masse. Det er ofte takk nok i seg selv. Det kan jo hende det en dag dukker opp en situasjon hvor du kan hjelpe henne tilbake. Hvem vet... Jeg ville kun gitt takkekort og evt sendt et bilde på Mail med dressen på om ikke du velger å ha på den på takkekortet. Hun setter nok veldig stor pris på det.

Da høres det ut som at hun har strikket det som en ren gave og da hadde jeg sendt takkekort:) Men du kan jo kjøpe inn en flaske vin sånn i tilfelle:)

Ei lærer fra barne-og ungdomsskola er bestevenninne med ene søstra mi, og da ho hørte at e va gravid med en gutt strikka ho en kjempefin jakke til han. Tok bilde av han med jakka på og sendte det til ho, pluss takkekort rett etter fødsel. Og takk og klem når e fikk gaven.

Selvsagt forventer man sjelden å få noe tilbake når man tilbyr seg slik :)
Likevel synes jeg en oppmerksomhet er på plass. Det er kostbart og tidkrevende å strikke!
Men store greiene trenger man selvsagt ikke å ordne. Et takkekort når babyen er født, og kanskje en liten pakke med en god te hadde jeg hvertfall kostet på meg :D

Back
Topp