Oktoberjenta
Elsker forumet
Moren til en kollega har strikket er hentetsett og skal få det gratis. Hva gi man som takk for det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne gjort det ja, men fortsatt noen mnd til før baby er herTakkekort/bilde av baby i dressen?![]()
Ja tenkte på det, men blir litt dumt hvis det skal bli stående lenge. Vet ikke når hun kommer innom med det eller noe. Men blir det dumt med en flaske vin eller twist pose? Eller begge deler?En blomst??
Ja tenkte på det, men blir litt dumt hvis det skal bli stående lenge. Vet ikke når hun kommer innom med det eller noe. Men blir det dumt med en flaske vin eller twist pose? Eller begge deler?
Jeg ga takkekort til alle vi fikk fødselgave avKunne gjort det ja, men fortsatt noen mnd til før baby er her![]()
Samme herJeg ga takkekort til alle vi fikk fødselgave avselv om vi fikk det mndr i forveien
![]()
Nei saken er bare det at hun bare har strikket det og jeg syntes det var fint og spurte min kollega hva moren tar for settet. Og da hadde moren sagt at jeg bare skulle få det. Så vil gi noe igjen som takk siden jeg får detKommer ann på om du har bedt om det eller om hun har tilbudt seg. Jeg hadde nok bare gitt takkekort i etterkant. Noen ganger holder det med å si takk. For meg virker det overhysterisk å skulle ha kjøpt inn noe i forkant å gi når hun kommer. Holder det ikke lenger i dagens samfunn å bare si takk for å vise at man er glad? Hun forventer nok ikke noe tilbake og blir nok veldig glad den dagen det ligger et koselig bilde eller et takkekort i postkassen.
Skjønner situasjonen. Jeg hadde bare vært glad, smilt og takket pent. Husk at folk sier ikke at du kan få noe om de ikke mener det. Hun ønsket å gi deg dette og da er det noen ganger mer takknemlig å akseptere det. Du kan jo si at du gleder deg til å prøve det på og smile masse. Det er ofte takk nok i seg selv. Det kan jo hende det en dag dukker opp en situasjon hvor du kan hjelpe henne tilbake. Hvem vet... Jeg ville kun gitt takkekort og evt sendt et bilde på Mail med dressen på om ikke du velger å ha på den på takkekortet. Hun setter nok veldig stor pris på det.Nei saken er bare det at hun bare har strikket det og jeg syntes det var fint og spurte min kollega hva moren tar for settet. Og da hadde moren sagt at jeg bare skulle få det. Så vil gi noe igjen som takk siden jeg får det
Ja no konfekt eller vin må vel være bra tenker jegogså takkekort hvis dere sender det etter fødsel
![]()