hva gir man i...

lillegulli

Glad i forumet
jentene i juni13
bursdags gave til en 1 åring? Snuppa fyller 1 år om litt, og vet enda ikke hva vi skal gi. Ikke hva vi kan ønske oss til henne heller. Hun har sandkasse fra før, så det får hun ikke :)

Hva har dere gitt, eller kommer til å gi, og hva ønsker/ønsket dere ? :)

Vi ønsket barnehageklær eller penger som skulle gå til det. I tillegg ønsket vi duplo og togbane. Hva med sykkel da? De med stang som man kan bruke som vanlig trehjulssykkel etter hver. Gå-bil om hun ikke har, dukkevogn ?? 

Til snuppa kjøpte vi gåbil og skrikedukke, mens vi ønsket oss trehjulssykkel med foreldrestang, gyngestol, diverse leker og klær til bhgstart :-)

Gåbil
Dukke, dukkeklær, dukkevogn
Klær
Penger om dere har noen store ting dere skal kjøpe, som huskestativ eller lignende
Leker
Cd med barnesanger
Bøker

Gutten vår fikk en saccosekk i 1 årsgave, og den er fremdeles veldig populær.

Jenta vår fikk en dukke og dukkevogn, det var og noe som var veldig populært. :-)

linus fikk en stor hinkel pinkel hos oss, for det var poppis da :)
går han? viss ikke, hva med gåvogn/bil?

Gåvogn er jo en fin gave. Et lite kjøkken er alltid populært, bøker (tenker da litt fine eventyrbøker som dere får glede av litt senere), evt sette av litt penger på konto, blir jo alltid mye gaver uansett. :)

Nå vet ikke jeg hva du har fra før, og om ho begynt å gå så hun trener sko osv, men her er en god liste av det vi ønsket oss, fikk eller har tenkt å kjøpe eller har kjøpt den siste tiden. 

Vårdress
Leketelt
Basseng
Egen gostol
Saccosekk
Juniordyne og sengetøy
Bæremeis
Klær
Sko
Skinntøffler
Lekekasse
Aktivitetsbord
"læreleker"
Matboks og drikkeflaske
Barnehagesekk
Vårjakke
Stonz 
Solhatt
Vårlue
Gåbil (gullet her arvet en av søskenbarna sine som hun ELSKER!)
Liten reisetrille
Egen liten stol til å ha ute
Huske
Sklie til å ha i hagen

Fra oss fikk hun forresten bilstol, og en liten leke. kjøpte ny vogn og to ekstra bilstoler på samme tid så ble litt mye utgifter på en gang så derfor ble det noe hun trengte i gave. Syns ikke det gjorde noe når hun er så liten, er ikke sikkert det hadde vert like gøy med en bilstol i bursdagsgave når hun blir 2 eller 3, hehe:)

Tusen takk for hjelpen :) Mye bra her. Best likte jeg bæremeis. Har en, som gnager så i skuldrene. Den er helt ifra jeg var lita, så hadde vært fint med en ny.

Ellers så går hun, så gåstol er nok ikke aktuelt. Hehe. 

Hagemøbler til barn har vi. Kjøpte samme som vi har til oss selv.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i silver cross dukkevogn? 
Helt fra jeg var jentunge har jeg ønsket å kjøpe sånn en, så tenkte å kjøpe det til datteren min, men finner ingen plass de selger de? 

Back
Topp