hva gir en???

smyga

Gift med forumet
til besteforeldrer som har alt???og de har ting til å ha det oppi å[8D]!!
farmor er 96år,og bor hjemme alene i huset sitt.er et relativt lite hus og det er overfyglt med bilder av barnebarna og oldebarna og ting e har laget til henne.duker har hun et tonn av,gryter og panner har jeg gitt i forfjor...
hun har egentlig alt..og blomster..det får hun jo nok av,ska kjøpe en fin oppsats da[:D]men hva annet???

hun andre bestemora mi er 81år..bor i et relativt lite hus hun å,sammen med tanta mi og kusinen min på 12år...så de har jo egentlig alt de å...og hun har litt vondt i det ene beinet..så hun får jeg ikke så lett ut av huset for å si d sånn[;)]
noen forslag???
på forhånd takk[:)]

ORIGINAL: malien

Jeg har gitt skikkelig god julekaffe til besteforeldre av og til...lukter så godt, og kaffe trenger en alltid[;)] Tenker det hvertfall er greit å gi noe de kan bruke... Hva med nytt undertøy, eller gode varme strømper i tillegg til kaffen? evt nattkjole?
Noe de liker godt å spise - noe "snadder"?

ja,kaffe vakke så dumt[;)]men besta drikker ikke d...men farmor elsker å drikke kaffe når noen kommer på besøk[:)]
men hva kjøper du da?pose eller sånn en kverner selv??begge går bare med kjole,de er så skjønne[;)]men om de får noen gode varme sokker,så må de bruke dem[8D]

ORIGINAL: smyga

Jeg har gitt skikkelig god julekaffe til besteforeldre av og til...lukter så godt, og kaffe trenger en alltid[;)] Tenker det hvertfall er greit å gi noe de kan bruke... Hva med nytt undertøy, eller gode varme strømper i tillegg til kaffen? evt nattkjole?
Noe de liker godt å spise - noe "snadder"?

ja,kaffe vakke så dumt[;)]men besta drikker ikke d...men farmor elsker å drikke kaffe når noen kommer på besøk[:)]
men hva kjøper du da?pose eller sånn en kverner selv??begge går bare med kjole,de er så skjønne[;)]men om de får noen gode varme sokker,så må de bruke dem[8D]

Jeg går på sånn kaffebutikk (kaffehuset heter det her..) hvor de selger hele kaffebønner, og så kverner dem kaffen for meg slik at den passer til enten presskanne, filter eller annet[;)] Ofte har de egne "juleblandinger" som er veldig gode også. Lukter ubeskrivelig godt i de butikkene[:)]
Liker den andre bestemora di te da?? selger jo også mange kjempegode te-blandinger også i samme type butikker[;)]

ååååå,hørtes himmelsk ut[:D]men hvor finner jeg d..hmmm[;)]får spørre irene og malin[;)]

Min farmor har det meste og når julen kommer kjøper jeg rett og slett rødvin til henne. Hun er veldig glad i å kose seg med ett glass vin [:D] Hun blir like glad hver gang [:D] 
Syns det er like godt å gjøre det sånn enn å kjøpe noe som bare blir plasser bort å aldri brukt!!!!

ORIGINAL: KaKe

Min farmor har det meste og når julen kommer kjøper jeg rett og slett rødvin til henne. Hun er veldig glad i å kose seg med ett glass vin [:D] Hun blir like glad hver gang [:D] 
Syns det er like godt å gjøre det sånn enn å kjøpe noe som bare blir plasser bort å aldri brukt!!!!

ja,det er helt sant.hun ene drikker ikke vin,kaffe eller te...og sier hun ikke ønsker seg noe og trenger ikke noe...så sitter litt i knipa der..spurte just tanta mi som bor der..men hun fikk de samme svaran...og sånn hudpleieprodukter og badeting florerer d av..åh..de er så vriene[;)]

Hva med en kurv fylt med sjokolade, snacs og litt forskjellig mat????? Det er jo noe som alltid blir tatt godt i mot [:D] 
Det fikk farmoren vår en gang for noen år siden av familien min. Ble kjempeglad[:D]

Oldefaren får en kaffikopp med bilde av han og Vilde Marie på.

ORIGINAL: kjersti72

Oldefaren får en kaffikopp med bilde av han og Vilde Marie på.

var inne på tanken,men dette er fra min bror å..så blir litt teit å gi med et bilde av de og lillegutt[;)]
men en super gave..jeg tenkte på kopp og det skjærebrettet i glass med bilde

tusen takk for kjempe gode forslag.dere er flinke jenter

jeg vet bestemor mi ønsker seg tørket frukt!!! så ho får en pose tørket bananer, tørket epler, fersken, en boks tørka jordbær og en med bringebær

Hva med noe musikk da?? det skal jeg gi besteforeldrene mine, for de er så glad i å høre på radio og musikk og sånn[:)]

I år gir vi årskalender. Men vanligvis gir vi en eske med damer ost, kaffe, tvist og litt godt pålegg. Da er vi fire søsken som spleiser. Det faller alltid i smak[:D]

Back
Topp