Hva gir du til partneren i år?

I år blir det pastamaskin faktisk! Vi pleier mest å ønske oss ting til huset grunn,av og til andre ting som hodetelefoner el.
 
Digital fotoramme, tror han kommer til å sette pris på det til bilder av lillemor som snart blir født :love017
 
I år er jeg komplett blank på hva mannen skal få faktisk, må ha en prat med ham.
 
I år blir det et lite varmeteppe til føttene hans :)
 
Jeg er så komplett blank i år. Og han ønsker seg "skjorte og boksere". (aka det han pleier få til farsdag, men da fikk han faktisk det arbeidslyset han ønsket seg)
 
Han ønsker seg enten ingenting, eller bare ting som er laaaaangt utenfor budsjettet mitt..
Så, for at han også skal ha noe å pakke opp, får han et stekepannesett jeg kjøpte på Black Friday (vi trengte det) og et gavekort på enten Nintendo eShop eller Playstation.
 
I år velger vi å ikke kjøpe gaver til hverandre. Eller, vi får revy billetter av foreldrene mine, og i den forbindelse har vi booket oss inn på hotell. Så det er julegaven til oss fra oss. Fra ungene får han en fiskeutstyr og en caps​
 
Varm ullgenser og ullsokker (nissegave) + The Adventure Challenge-bok + hjemmestrikket teppe av meg :Heartred
 
Vakuumdings til vin, mansjettknapper med nye initialer og dette settet 8A2182FA-CC71-46AF-8031-04731F7F72E6.jpeg
 
Jogge bukse med Hettejakke, var det han ville ha :) og en baby:Heartblue
 
Last edited:
En juleboxer. Fordi han er en grinch.

Når han ikke ønsker seg noe...

Nei, vent. Min julegave til han er at jeg fikser alle julegaver utenom én.
 
Back
Topp