Hva gir du til partneren i år?

Vi har vært sammen i 17 år, første året sammen bestemte vi oss for å ikke kjøpe gaver til hverandre ( var da også i en studie situasjon så hadde heller ikke så mye penger)

Beste beslutningen vi har tatt egentlig, vi slipper både den økonomiske biten der, stresset og unødvendige innkjøp til hverandre. Noen år har vi kjøpt noe sammen på romjulsalget, som vi har ønsket oss eller trengt. Feks ny sofa et år, ny tørketrommel et år, i år er det ny TV som står på ønskelista av egen innkjøp om det blir i år.

Så skal det være sagt at vi har jo likevell hatt noe gaver, men vi kutter forventingene og stresset rundt jul og bursdag, og har holdt oss til feks bukett blomster til morsdag, et par gode øl til farsdag og lignende:)
 
Ingenting i år :)
 
Bruker å lage hjemmelaget kupong-hefte til bursdag og jul, med forskjellige tjenester som "jeg lager middag etter ditt ønske", "jeg tar oppvasken", "jeg kjører" osv :) Det er alltid veldig populært! Og gratis! Så det ønsker han seg alltid

Så tror jeg han skal få en ny toalettmappe, kanskje en fin en i lær.

Også gir jeg jo han en sønn i februar :hilarious:
 
Jeg burde kjøpe noe kunst til å ha på veggen i situasjoner. Den er så stor, og tom...

Men så kommer det en artist til byen som han liker, så da blir det konsertbillett. Muligens fra barna, muligens fra oss alle..
 
Last edited:
vet ikke helt ennå, men gave blir det. Kunne aldri tenkt meg å lutte det ut, men jeg ser heller ikke på det som stress eller noe unødvendig :)
 
Kjøper ikke gave til mannen (med mindre det er noe har faktisk trenger). Første året vi ble sammen fikk han en barbermaskin, men da hadde hans gamle nettopp kapitulert - hadde ikke kjøpt noe ellers, og ikke kjøpt noe siden. Spesielt nå som vi er gift, hans/mine penger = våre penger, så hvorfor «kaste» bort pengene på noe han ikke trenger. Han er også kjempefornøyd fordi han slipper å stresse med å finne noe til meg - er det noe jeg vil ha så kjøper jeg det selv.
 
Ny 3D-printer fra USA
 
Lurer på å kjøpe en ny kortmappe... I alle fall. Den forrige begynner bli slarkete
 
Det blir en elektrisk bordgrill og en pannekakepanne. Har ikke all verden å rutte med i år :)
 
Med tanke på at vi har nesten alt så ble vi ble enige om å spleise på 75 eller 85 tommer TV. :)

Hvis vi ikke skulle gå for det, ville jeg mest sannsynelig gått for gavekort på ticketmaster (da kan han velge konserter han vil på) og litt fancy akevitt.

Synes det er vanskelig å være kreativ med julegaver :nailbiting:
 
Ullundertøysett.
Det ser stusselig ut, men det er dyrt, kosta 899kr pr del. Noe han ønsket seg og trenger da han jobber ute hele vintern. :)
 
En bok han har ønsket seg
Lunch kalender til å ha på jobb
En vinylplate
Et pc spill han ønsker seg
 
Back
Topp