Hva gir du til partneren i år?

AnnaNym

Andre møte med forumet
Som tittelen spør, hva gir du til kjæreste/partner i år? :)

Selv kommer jeg nok til å gi spill til konsoll i år, og sikkert noe undertøy og sokker.
 
Noe disk - golf greier han sendte meg bilde av, som sikkert ikke kommet til jul siden han sendte bilde i går og det sendes fra Sverige ;) han tror ikke han får det pga import og toll og hele det styrtet der så vi slo det fra oss i går. Bare at da bestilte jeg likevel ;)
 
Jakke og vektdyne (litt usikker på det siste)
 
Vintersko og en konsoll gjemt i en skoeske ( han vet ikke at vi alle får ps5 i julegave av svigerfar).
 
Termokopp med inngravert hilsen fra ungene til farsdagen.
Til jul? Vet ikke. :banghead: Klær, kanskje. Han shopper aldri selv, så det er gavene fra meg som er i det klesskapet (/på den kroppen).
 
Det evige spørsmålet, den vanskeligste gaven. Han har alt og ønsker seg ingenting... I fjor bestilte jeg jo de disk golf diskene, han ble overrasket. (og ja, de kom før jul, og med hjemmekontor begge to klarte jeg å snike det i hus, ble levert med dhl, jeg ba om at de ikke ringte på, så det ble lagt på trappa også fikk meg et bilde på sms, så jeg bare gikk og hentet det ubemerket)

Men i år.... Nei. Aner ikke.
 
Klær som han trenger og en treningsbag han ønsker seg, og julestrømpe med øl og lakris. Og to babyer
 
Jeg har ikke peiling på julegave, men tenkte å kjøpe en førjulsgave! Det blir pysj (tenkte å kjøpe matchende julepysjer til alle tre i familien, en adventskalender (sjokolade) og fire ulike juleøl, en til hver helg i advent :)
 
Airfryer , investerer i en ordentlig i år.
En finere genser
Og så noe han ønsker seg regner jeg med.
 
Tror det blir poleringsmaskin, da han har snakket om det veldig lenge :D må bare få fiska litt å få greie på hva slags og hvilket merke
 
Trolig ingenting :) Sist jul kjøpte vi sengesett til "hverandre". Han er generelt lite glad i gaver, men fikk ekstra til bursdagen (elsparkesykkel som han trenger mht egen helse for å klare levere i barnehagen).
 
I fjor fikk han Playstation 5 til jul.
I år får han en ny klokke Dante ll limited Edition
Ulvang genser
Og en annen pentrøye
 
Back
Topp