Hva gir du mannen din for å vise at du setter pris på han?

OdaM

Elsker forumet
Jeg har lyst til å gi samboeren min en velfortjent oppmerksomhetsgave. - Hvis jeg kan kalle det det. 

Han er så fantastisk, men jeg tar kanskje ting litt for gitt. Jeg har lyst til å gi han noe som viser at jeg bryr meg om han, en enkel liten romantisk ting. Men man kjøper jo ikke blomster til mannen akkurat...? 
Jeg er veldig flink til å gi komplimenter og til å fortelle han hvor mye han betyr for meg, men denne gangen holder ikke ord.  Trenger ikke nødvendigvis å kjøpe noe heller. 

Hva ville du gjort?

En blowjob bruker å gjøre susen :)

Sillien skrev:

MiLfYwAy skrev:

skulle skrive det selv ;)

Hehe, er nok sikkert det alle menn ville sagt selv! Men så enkelt? Det kan han alltids få ETTER den andre gaven... kanskje!;)

en heftig biffbiddag etterfulgt av en bj funke som regel aaaaltid, og de leve lenge på d ;)

Sillien skrev:

MiLfYwAy skrev:

Hehe tenkte akkurat på det samme,menn er enkle!

nei, jeg vet ikke...
jeg synes at en bj ikke er det helt store som en "ekstra oppmerksomhet"...
jeg har overasket min kjære med en skogstur hvor vi har spist ute i naturen...
selvplukka blomster og pynta ekstra hjemme når han kommer hjem...
laga yndlingsmaten hans og finni fram en film han liker...
krølla meg i armkroken hans med snop, godt drikke og en film...
liggi ute i hagen og sett på stjernene sammen...
bakt kake til han...
invitert vennene hans på overaskelsesmiddag...
etc...

Du kan jo spille på noe ut i fra interessene hans (foruten bj)? For eks. hvis han liker forball så kan du få tak i billetter til en kamp med "hans" lag og overraske ham med fotballkamp, enten sammen med deg eller han kan ta med en kompis? Eller billetter til en konsert med musikk han liker?
Hvis du ikke vil bruke penger kan det gjøres så enkelt som et fint kort, en god massasje eller dekke på med yndlingsretten hans og sette på yndlingsfilmen:)

En film kveld med en film han liker!Kukk suging blir han glad for hehe heller skjeldent det skjer.God mat og drikke.Planlegg en kveld med bare dere 2 :) Kjøp noe han ønsker seg

Jeg kjøpte han en båt igår, så det burde holde en stund

hehe.. tenkte BJ eg og..
men ta han ut å spis, en helgetur bare dåke to, billetter til fotball eller konsert e.l. osv.. mange ting som kan gjøres:) 
og husk, menn er enkle..:)

Nickløs skrev:

Sillien skrev:

MiLfYwAy skrev:

Hehe tenkte akkurat på det samme,menn er enkle!

Haha, jeg tenkte også akkurat det samme;) Det blir alltid tatt godt imot her i gården;)

Årh ja den er vrien.. Har tenkt på det samme, men har det samme problemet med at jeg ikke aaaaner hva jeg skulle funnet på. BJ er liksom så "enkelt" hvis du skjønner. For min del, nå 3 uker før termin, har jeg lyst til å gi han noe han kan ha glede av i en tid fremover, og som han kan bruke en del. Kanskje noe som gir han en "unnskyldning" til å stjele seg litt tid til seg selv med noe han liker å holde på med. Han er bil- og akvarie-entusiast men er helt blank på hva jeg skal finne på..
Kan liksom ikke bruke en formue heller...

Men dersom man tenker noe heelt enkelt så er jo en deilig middag, film, reint sengetøy (min kjære, og meg selv for den saksskyld, elsker å legge oss i helt reint sengetøy. Hadde jeg hatt ork og tid hadde jeg bytta på senga hver dag:P ) og en god massasje alltid en hit.

favorittmiddag og favorittdessert (jeg lagde sjokoladefondant

Jeg kjøpte en klokke til mannen her. Han ble super glad! Han har også ønsket seg klokke i tre år, så jeg visste at han ville bli glad.
Men om man vil gjøre noe enkelt og koselig kan du jo kanskje kjøpe noen oljer og gi han en kveld med en god middag med vin, etterfulgt av kroppsmassasje? Fra topp til tå

Et par dager alene hjemme

Jeg ville ordnet barnevakt for en ettermiddag og natt. Så ville jeg laget en deilig middag, etterfulgt av en deilig dessert. Jeg ville også pyntet meg for han, med rød leppestift som han elsker! Så ville jeg skiftet om til kvelden, overrasket han med sexy undertøy og høye hæler. Så ville jeg gitt han akkurat det han alltid vil ha, akkurat som jeg vet at han vil ha det! Full service! Hvis du hadde lyst til å gi han en gave også, så kan du jo gi han et armebånd/ en parfyme eller noe som for ettertid vil minne han på den fantastiske kvelden dere hadde sammen:-)

Enig, leter etter noe å overraske mannen med jeg også!! Da han er virkelig super!! :)
Noe som ikke har med sex å gjøre, det får han nok av likevel :P Hehe.. 

hadde kjøpt et nytt glassfiber skrog så han kunne ha bygd en ny rc båt. =)

når han slutter å komme med uttrykk som "Jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe til deg, men jeg vetta faen hva du vil ha" (når jeg har sagt jeg ønsker meg ditten og datten og han var på fereie alene i nordnorge) Så kanskje jeg gidder å vise at jeg setter pris på han.

Men så lenge han gir blaffen i å vise at jeg er satt pris på, så kan han forvente det samme fra meg.

Så det..

Back
Topp