Hva gir det dere?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Hva gir det dere og tråkke på folk som allerede ligger nede, som viser sårbarheten sin og sitt innerste, fordi de har behov for og tømme seg? Hva får du ut av og tråkke på disse menneskene og deres følelser? Hvordan føles livet ditt bedre av det?

NOE må det jo gi dere? Hvis ikke måtte det vel være mulig og holde kjeft i tråder og situasjoner der man ser hvor vanskelig en person har det?

De klarer tydeligvis bare ikke å se det..[8|]

noen ser desverre ikke lengre enn sin egen nestetipp[:-]
får virkelig håpe de bare er slik her på nett å her litt vett i hverdagen[8D]

Må si meg veldig enig med deg! [&o] Er så trist...

Sope for sin egen dør først kanskje... Noe all her inne burde vurdere...!

Jeg kan ikke klare å la vær å si at VELDIG mange av dere er gørr frekke i andre tråder. Også kan dere stå sjokkerte på siden og ikke skjønne bæret av hvorfor noen reagerer når en annen sier hun ønsket seg et kjønn fremfor et annet. Herre-GUD!

er sjokka over folk her inne, hvordan de svarer andre. hva lærer de sine egne barn?

ORIGINAL: RobinHood

Synes mange trenger å få høre at det virkelig er på tide å stoppe opp selv, og tenke seg om. Mange har virkelig gravd seg ned for ting som ikke er lov å grave seg ned for. Et spark bak for å komme seg opp å tenke seg om synes jeg er på sin plass av og til.
Se seg om, hvordan verden er urettferdig for mange.

Men det er forskjellige måter å sette ting i perspektiv på. Man kan gjøre det på en fin og forståelsesfull måte, eller man kan slenge ut øksa. Hva tror DU hjelper mest?

ORIGINAL: RobinHood

Synes mange trenger å få høre at det virkelig er på tide å stoppe opp selv, og tenke seg om. Mange har virkelig gravd seg ned for ting som ikke er lov å grave seg ned for. Et spark bak for å komme seg opp å tenke seg om synes jeg er på sin plass av og til.
Se seg om, hvordan verden er urettferdig for mange.

Hvem skal avgjøre hva som er lov og grave seg ned for? Hvem skal avgjøre hva som er vondt og sårt for andre? Hvem skal avgjøre om det og tømme hjertet sitt er og grave seg ned eller unngå og grave seg ned, men heller få følelsene ut? Hvem skal avgjøre om folk trenger ett spark bak for og komme videre, eller rett og slett få lov til og kjenne på følelsene for og bearbeide de og så komme seg videre?

Hva så om det finnes mye urettferdighet der ute? Hva som om andre opplever værre ting? Har man det vondt, så må kman få lov til og ha det vondt uten og skulle tråkkes lengre ned!

Hva med og ta ditt eget råd, tenke seg om og se seg om, få ett litt annet perspektiv på livet?

ORIGINAL: trekløver`n

Jeg kan ikke klare å la vær å si at VELDIG mange av dere er gørr frekke i andre tråder. Også kan dere stå sjokkerte på siden og ikke skjønne bæret av hvorfor noen reagerer når en annen sier hun ønsket seg et kjønn fremfor et annet. Herre-GUD!

Jeg spør hva som gjør at man føler det kommer noe godt ut av og tråkke på de som ligger nede! Om du føler du kan sammenligne våre frekke svar til deg i den andre tråden, med dine og andres frekke svar til trådstarter, som viser tydelig at hun har det kjempe vondt, og ber om og ikke bli skutt for de vonde følelsene sine, så sier det mer om deg enn om noen av oss andre!

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Jeg spør hva som gjør at man føler det kommer noe godt ut av og tråkke på de som ligger nede! Om du føler du kan sammenligne våre frekke svar til deg i den andre tråden, med dine og andres frekke svar til trådstarter, som viser tydelig at hun har det kjempe vondt, og ber om og ikke bli skutt for de vonde følelsene sine, så sier det mer om deg enn om noen av oss andre!

ORIGINAL: Rada

De klarer tydeligvis bare ikke å se det..[8|]

Nei nei! De er perfekte de, uansett hva det handler om, og hvem som spør [:D]

Ja, det er en ting.. Men å si at man er kjempe lei seg fordi man har de følelsene er en helt annen ting..! Man VIL jo ikke føle det sånn.. For meg er det to veldig forskjellige ting..

Back
Topp