Hva gir dere til foreldrene deres til jul?

MoJo

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Mailykke 2018
Ja, hva gir man til de som har alt?

Jeg tok "julebilder" av skatten i går og skal bestille dette på små lerret pluss et par strikkalester til dem hver. :)

Jeg har lagd bildekalender av snuppelupp som besteforeldre, oldemor, tante og onkel får. Og kjøpt verdens beste tante og onkel kopp. Vet ikke hva mer jeg skal finne på. Enten no gavekort eller noe spiselig og bruksartikler. De har jo alt ;)

Fra meg og mannen min får de en koffert med Hardangerbestikk.

Fra vesla så har jeg lagd håndavtrykket hennes i trolldeig som jeg har pyntet, i tillegg får de et stort innrammet bilde av hu.

Min mor skal få kjøkkenvekt, hun trengte vist det, også skal hun få hånd og fot avtrykk med bilde av småen på. Kansje eg finner et fint dikt om besteforeldre.

Har ikkje så mye kontakt med min far. Så han skal bare få hånd og fotavtrykk med bilde og dikt om eg finner et :)

Her tror jeg det blir noe kjedelig som kakefat.... Min mor klager hele tiden på at hun har for lite, forsvinner visst...

Bestillt julekule med bilde av lille på! Også armbånd i sølv med månestein på, en for mars og en for aug, plate gravert med begge barnebarna sine navn på :)

Pappa får hørselvern med radio og vernebriller.
Mamma får kosedress og sånn ris-varmepute :)
I tillegg får de et bilde av lillemann!

Bilder av barna, samt en lykt til å ha på verandabordet hennes =)

De får vannkoker, kaffekanne og innrammet bilde fra nyfødtfotograferinga. Og fotokalender som er tradisjon hvert år. Det innrammede bildet var dyreste gaven. Fotografer vett

Last edited:
Min mor skal få kjøkkenvekt, hun trengte vist det, også skal hun få hånd og fot avtrykk med bilde av småen på. Kansje eg finner et fint dikt om besteforeldre.

Har ikkje så mye kontakt med min far. Så han skal bare få hånd og fotavtrykk med bilde og dikt om eg finner et :)
Så fin gave :)

Pappa får el tannbørste og mamma får armbånd med inngravering fra guttene.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Til neste år tror jeg det blir noe fra den nettsiden som e presentert i julekalendern til babyverden! Der var det mye fint!! :D

Back
Topp