Hva gir dere i pakkekalender?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Datteren min skal få sin første pakkekalender og egentlig aller første adventskalender. Hun er 2,5 år. Trenger litt tips til hva man kan kjøpe i kalendergaver.

Hva gir dere i pakkekalender? Og hvor mye pleier tingene å koste?
 
Jeg har handlet en del på wish og ebay, vi har 3 barn som skal ja pakkekalender så prøver å finne billige ting. Jeg har bla kjøpt en pokemonfigur i lego(må bygges av barna), egg som skal legges i vann så klekker det etterhvert. Det fins masse kult og billig på nettet, og bestiller du nå får du det i god tid før desember :) Pleier ikke kjøpe ting for over 3 kr. Våre barn er litt eldre 4-8 år. Leppomade, hårstrikker, hårspenner etc.
 
Jeg har lista inne på planleggings tråden...mangler 4 eller 5 ting * ler* til gutt 23 mnd.

Dinosourus egg
Små drager ( slike som flyr i vinden)
Armbånd
Reflekser
Slim
Såpebobler
Sprettball osv
 
Snop
Pepperkaker
Billige ting som jeg vet de vil ha/trenger
Noe litt dyrere som jeg deler opp og fordeler i flere pakker
Klær som hansker, nattklær osv
Aktiviteter som pepperkakebaking, lesing av ny bok, lage fuglemat osv
Siste pakken blir litt spesiell. I fjor ble det en Elsadukke som søsteren min spleiset med meg på. Vet ikke hva det blir i år enda.
 
Play-doh
Fingermaling
Tusjer/tegnesaker
Armbånd
Lørdagsgodt
Bakeutstyr
Klær til arrangementer (som jeg måtte kjøpt inn uansett)
Hårpynt

Jente, 22 mnd i desember.
 
Har også en frøken på 2,5år som skal få sin første pakkekalender [emoji4] Har bestilt nissepysj og strømpebukser på eBay. Ellers blir det ting som pepperkakeformer med baking samme dag, duplo, klistremerker, tegne-/aktivitetsbok, play doh, kjole til Lucia, sokker, badeleker, såpebobler, pensko(nærmere jul) osv [emoji4][emoji108]
 
Takk for tips alle sammen! Har fått kjøpt gaver for 14 dager nå, håper bare de 4-5 tingene jeg bestilte på ebay kommer før desember [emoji28] tenkte hun skulle få litt større ting som pysj, film, play doh osv på lørdagene og en litt dyrere ting på julaften [emoji4] Dette kommer til å bli veldig kjekt for henne, og gleder meg til å se reaksjonen hennes når hun få kalenderen [emoji7]
 
Back
Topp