Hva gir dere i 1 års gave til barnet?

S@ra

Elsker forumet
Ja, det lurer jeg på [:D] Er 2 uker til vi skal ha 1-års dag her hjemme, men jeg er ikke sikker på hva vi
skal kjøpe.. Klær får vi jo fra alle andre.
Men, han har jo begynt å gå.. Så jeg lurte på om jeg skulle kjøpe en sånn gå-trille han kunne hatt
ute nå som sommeren snaaart kommer.

Men hva gir dere? [;)]
 
Her får hun ting til rommet sitt, ny lampe disney bilder også blir det nåkk en liten leke.
 

Jenta mi fyller 1 år idag, og hun fikk denne merkelige skapningen :) Vi var nemmelig på besøk med ei venninne av meg for en stund siden, og hun ene jenta hadde en slik rosa plastikk gyngehest som Amalie likte kjempe godt ! Lette i alle lekebutikker, og dette var den eneste eg kunne finne. Det er vel å merke en snigle, og fargen er jo helt feil - men poenget er det samme !

Amalie ble kjempe gla, og sitter på den hele tiden ! <3
 
Isak fikk nye sko av oss, og en kost.. Sånn barnekost til å koste ute med [:)]
 
Her skal han få en cd-spiller og enten en sacco-sekk eller barne-recliner [:)]
 
Her har vi kjøpt regntøy, to sånne sele fleece bukser, en hund med tau rundt halsen så han kan dra med deg rundt, en del smikker og klær med Lucas trykt på og litt sommerklær [:D]
 
Sko og sandkasse med uteleker til snuppa vår[:)] Vet det kommer trehjulsykkel, lekekomfyr og barnehagesekk fra andre i familien...
 
han fikk sko. også tenkte jeg å ta han med på lekebutikken i dag å kjøpe en liten ting til[:)]
 
Han skal få saccosekk. Så kommer selfølgelig slike ting som regntøy og div senere, men ikke i gave på dagen
 
Snuppa mi fikk ei dukke vogn i tre, dukke som prater litt, baby bøker, puslespill og klær[:)]
Kom ikke på en "stor" ting hun trenger så da ble det heller litt av hvert:)
 
Han skulle egentlig få en barnestol å sitte i, men siden han ikke har ro til å sitte stille, så skal han heller få en sandkasse i plast (Fra br leker). Tror han vil få mer utbytte av det, enn en stol.. :p Så får han en liten ting som han kan pakke opp i tillegg.. :)
 
Snuppa fikk av oss huske, prinsesse lekekasse, sandaler,lue,2 gensere, sokker og leke[:D]
 
Blir nok sko og støvler + noen småting han har bruk for.
 
Vi har feiret 1 års dag i dag, og snuppa fikk en "lær å gå" brio vogn, en liten dukke og en lampe til soveromet :)
Hun har gått med vognen i hele dag, og kost masse med dukken, så det var full klaff :)
 
Her får hun trehjul sykkel, med stang bak på som vi kan bruke til å passe på [:)]
 
Back
Topp