Hva gir dere energi?

MarianneGj

Glad i forumet
Mailykke 2018
Ønsker meg en helg med mer energi, men er litt vanskelig når kroppen er slapp og kvalm ca hele tiden. Har dere noe som booster dere litt på energifronten så man kanskje klarer være sosial i noen timer? :)

Enig i kaffen :knegg:

Jeg syntes seaband armbånd har hjulpet veldig mot kvalmen. I dag tok jeg en tablett med ingefær i tillegg og da følte jeg meg betraktelig bedre :happy:

Jeg syntes seaband armbånd har hjulpet veldig mot kvalmen. I dag tok jeg en tablett med ingefær i tillegg og da følte jeg meg betraktelig bedre :happy:

Liker ikke kaffe jeg [emoji849][emoji38]

Kjøper du slike ingefærtabletter på helsekostbutikk? [emoji5]

. Jeg fikk beskjed fra apoteket at man ikke skal ta ingefær kapsler når man er gravid , hun søkte opp for meg .

Jeg syns det hjelper når jeg klarer å komme meg ut, gå en liten tur eller ordne litt i hagen.

. Jeg fikk beskjed fra apoteket at man ikke skal ta ingefær kapsler når man er gravid , hun søkte opp for meg .

Du har nok rett i at man skal være forsiktig med store mengder! Er visstnok blodfortynnende.
Jeg var skeptisk, men hun på apoteket sa faktisk til meg at det ikke var farlig (men at man bør rådføre seg med lege), hun hadde brukt det selv når hun var gravid. Siden en pakke var så rimelig tok jeg de med, tenkte jeg fikk undersøke nærmere siden. Ser ut som det er litt sprikende info, så jeg skal lese litt mer rundt dette :happy:

Ingefær te er i allefall trygt og godt, drakk masse av det i tibet og elsket det! Ingefær rot i skiver og en god dæsj honning, eventuelt sitron gi tillegg :)

Liker ikke kaffe jeg [emoji849][emoji38]

Kjøper du slike ingefærtabletter på helsekostbutikk? [emoji5]

Jeg kjøpte ingefærtablettene på apoteket ja, men se svaret til mamma10/12 over :)

Det er et merke som heter URIZAL (den orginale, ikke den som er ekstra sterk!) som er mye brukt av gravide , men sikkert greit med litt research :happy:

Her er det også frisk luft! Nå idag er jeg veldig kvalm og ingenting funker å spise/drikke for å føle meg bedre.. så da har jeg kledd meg godt og sitter ute i hagen og får frisk luft! Hjelper på energi og humøret, så håper jeg magen kommer etter [emoji106]

Når jeg setter meg små mål og føler mestring [emoji1] i så lite som å henge opp klærne, klapp deg selv på skuldrene for hver minste ting så føler man seg fort bedre istednfor å føle seg dårlig for det man ikke får gjort [emoji5]

Og som de andre sier, frisk luft. Omså å gå ut med søppelen eller en liten kjøretur [emoji5]
Prøve å ikke sette seg ned med en gang man kommer inn, men fortsette med en liten ting når man først er oppe [emoji1303][emoji2]

Positiv tenking [emoji7] - GULL verdt!
Men vanvittig vanskelig til tider når man føler seg lamslått og dårlig, men å jobbe med en positiv tanke om gangen hjelper på [emoji5]

Dette gir meg energi og gjør meg glad [emoji5]

Back
Topp