Ønsker meg en helg med mer energi, men er litt vanskelig når kroppen er slapp og kvalm ca hele tiden. Har dere noe som booster dere litt på energifronten så man kanskje klarer være sosial i noen timer? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i kaffen
Jeg syntes seaband armbånd har hjulpet veldig mot kvalmen. I dag tok jeg en tablett med ingefær i tillegg og da følte jeg meg betraktelig bedre![]()
Jeg brukte også armbåndene når jeg hadde kvalmen, de funka faktisk ganske bra!Enig i kaffen
Jeg syntes seaband armbånd har hjulpet veldig mot kvalmen. I dag tok jeg en tablett med ingefær i tillegg og da følte jeg meg betraktelig bedre![]()
. Jeg fikk beskjed fra apoteket at man ikke skal ta ingefær kapsler når man er gravid , hun søkte opp for meg .Enig i kaffen
. Jeg fikk beskjed fra apoteket at man ikke skal ta ingefær kapsler når man er gravid , hun søkte opp for meg .
Liker ikke kaffe jeg [emoji849][emoji38]
Kjøper du slike ingefærtabletter på helsekostbutikk? [emoji5]