hva gir dere barna til jul?

Babyx7

Forumet er livet
vi gir mest klær til barna. Adrian skal få en fin isbjørn bamse fra Madeleine til jul. Har fått tak i noen søte smukkholdere til de begge to. Snora myk og har et bamsehode på[:D]

jeg skal gi klær til tantebarnet mitt i år[:)] ho er bare 21 dager i dag[;)] så utrolig søøøøøøøøøøøt[:D]

KLær til de vi er tante/onkel til. Lisja skal få sine fyste julegave i år og da har vi kjøpt ein fisher price leiketlf med ulike"pedagogiske utfordringer" på som ho uansett er for lita til å forstå-MEN det blinker og lager lyd!!!! og så får ho ein halvmeter stor gul teletubbis!!!
Med besteforeldra får ho akebrett som eg veit om,men det vert vel meir.......

Sønnen vår får mest leker.....

Vi gir klær til tante- og onkelbarna.
Og barna til samboeren får sikkert leker av oss, og klær av de fleste andre.

gutten på 6 år ønsker seg karaokemaskin - tror det er noen år for tidlig, men vi får se [:D]

Dattera mi skal få sykkel

Vi har kjøpt skiklær og playstation2!! blir litt dyr gave i år da, men det er fordi vi har glede av det selv også!! =) hehehe....singstar ja!!!

Til søskenebarnet mitt (9 mnd) kjøpte vi små myke badebøker som hun kan kose seg med å smake på[:D]

Han lille vår får like Gaupa fjellklær som faren og leker. Ligger mellom 1000-1500 på han.

Det blir mest leker på Nicholas i år. Han fikk klær og praktiske gaver til bursdagen sin (28. okt) og da er det litt koseligere for han med leker på juleaften. Til tante barna mine er det en blanding, kommer an på hva de har ønsket seg.

De to eldste hos oss får nye kontorstoler til pultene sine og skrivebordssett, mens det i tillegg blir ny julekjole, og bokser til småting og knaggrekke til jenta, og teppe og vinterjakke til gutten. Minstemann får stortsett klær og utstyr, og så får han sirkustog fra Fisher Price.

Datteren min får radio/cd/kassett spiller til jul av oss+kassetter+et spill . Syntes det var vanskelig å finne på noe i år jeg[:D]

Markus får politistasjon i lego, og Amalie får kler!!

Christian får legogård, briotog med skinner, briotog, legotraktor..... eh, husker ikke om vi har kjøpt mer. Noe er fra oss, noe fra nissen og noe fra Alexander. Tar ikke sjansen på at han ikke kommer før etter jul.

Back
Topp