Hva gir dere å drikke til måltidene?

Smiley80

Forumet er livet
Her går det nesten i bare vann fra tutekopp til alle måltidene, men får pupp før leggetid etter grøten.

Prøver med vann men blir som regel mm så kryssa for det!!

Vi har bare 2 faste måltider enda, grøt til frokost og kvelds. Hun får pupp 1/2 - 1 time før begge måltidene og pupp 1/2 - 1 time etter kvelds. [:)]  Under måltidene får hun vann fra tutkopp.

Går stort sett i mme her. Prøver noen ganger med vann, men er ikke så glad i det (ennå!) Ellers er hun ikke akkurat en storspiser, så må nok ha både grøt/middag og mme .. og er mest glad i mme, så uten den er det krise [:D]

Her er det bare vann i kopp[:)]

jeg gir vann til måltidene, da han ikke vil ha mme til mat.
Men på hs sa de at jeg skulle gi vann i mellom måltidene og mme til maten, pga at det var best for tennene.

han har akkurat for et par dager siden bestemt at han ikke vil ha mere pupp, så da ere slutt på det her i gården...[:(]

og har prøvd forgjeves å få han til å drikke vann, men det blånekter han, bare spytter det ut igjen.
så han får lavsyre eplejuice uten sukker, 100% naturlig.

det digger han:) helsesøster marer om det vannet da, men han vil jo ikke, kan jo ikke tvinge han heller??

Morsmelk eller Vann - alt etter hvor vi er og hva jeg tror hun trenger[;)]

Vi gir mme og vann til måltidene, men ikke begge deler samtidig da. Grøt og melk, og vann til middag stort sett.

ORIGINAL: Smiley80

Her går det nesten i bare vann fra tutekopp til alle måltidene, men får pupp før leggetid etter grøten.

Sign!

ORIGINAL: ThereseAa

jeg gir vann til måltidene, da han ikke vil ha mme til mat.
Men på hs sa de at jeg skulle gi vann i mellom måltidene og mme til maten, pga at det var best for tennene.

Åh? Den har æ ikke hørt før..

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Morsmelk eller Vann - alt etter hvor vi er og hva jeg tror hun trenger[;)]
Signerer denne jeg,for sånn er det her å,men snuppa mi får mme da![:)]

Ammer fortsatt til hvert måltid. Får 1 middag + 1 grøt i tillegg til mm.

Husk at ungene trenger kalsium (mm eller mme) for skjelettet! Bør ikke gi de bare vann hele dagen.

Asbjørn får blåbær saft han ....Her lurer vi i han alle kaloriene han kan få [;)]

ORIGINAL: ~Amalie~

Ammer fortsatt til hvert måltid. Får 1 middag + 1 grøt i tillegg til mm.

Husk at ungene trenger kalsium (mm eller mme) for skjelettet! Bør ikke gi de bare vann hele dagen.

Han får pupp ca 4 ganger i døgnet ellers altså, men det er bare det at han ikke vil ha pupp etter han har spist grøt/middag, og derfor drikker vann til måltidene [;)]

får pupp etter hvert måltid og litt vann under måltidet om det ser ut som om han er tørst! Men Theo får stort sett bare grøt på kvelden enda, og ellers pupp. Holder på å introdusere brødskive m/leverpostei, og har gitt han noen smaksprøver med hjemmelaga middag (potet og gullerøtter)

Vann til måltidet, og noen ganger avslutter vi med puppen.

Back
Topp