Hva gir barna i julegave til pappaen i år?

Kengu

Forumet er livet
VIP
For de som gir gaver :)

Min gir to xboxspill som han og pappaen skal spille sammen + en liten annen ting som han også velger selv

Det vet jeg ikke. De lager ting på skole/speider/bhg selv. :) Så jeg er like spent som han til å se hva de har laga i år. I fjor fikk han telysholder i sement og ei ramme med en tegna pappa i og ett dikt på baksiden :)

Storesøster lager nytt dørskilt med navnet til lillebror.

Han lager ting i bhg som jeg og pappaen pleier få. Kjøper kanskje noe fra meg og han også. Skal se om jeg ikke får han til å lage noe til sambo også, og se om vi får kjøpt en liten ting.

Tror jule CD-en jeg har kjøpt blir fra barna, en artist de alle setter pris på.

Ryktet går.
Han hadde spilt det på en jobbtur og snakket om det senere,så tror han blir glad :)

Til sambo gir hun en genser pluss noe hun har laget selv. Vet ikke helt hva hun gir til faren, da jeg regner med stemora ordner med det. ;)

Hun på 11år kjøper selv, mens jeg hjelper toåringen med å lage noe. Jeg har sett noen elger laget av fotavtrykk, og tenker at vi prøver på det i år. :-)

Det vet jeg ikke enda. Tror jeg tar 3-åringen med på Clas Ohlson og lar henne velge selv.

Gjorde det til farsdag og da valgte hun fjernstyrt helikopter. STOR suksess hos pappan! :D

Back
Topp